Habár Liptai Claudia csúcsgázsiért szabadult meg a ruháitól, mégsem sikerült a Playboy lapszámát egy újabb eladási rekordba emelnie. Zalatnay Saroltára nyolc éve kilencvenezer ember áldozott pénzt, Liptai októberi, novemberi képeire együtt nem voltak ennyien kíváncsiak. Az énekesnő szerint ez annak köszönhető, hogy celebként még nagyon az elején vetkőzött és régen mindenkinek több pénze volt, mint most.

Zalatnay Sarolta hétfőn ünnepelte a Király utcai Trófea étteremben, hogy Liptai Claudianem győzte le, továbbra is ő a rekorder a kilencvenezer példányban eladott Playboy magazinnal. A Velvet információi szerint egyébként a liptais számból eleve ötvenezret nyomtak, ami szinte mind egy szálig el is fogyott. Az énekesnőt Liptai úgy sem tudta megverni, hogy mind az októberi, mind a novemberi magazinnak ő volt a címlaplánya. „Ebben több dolog is közrejátszik. Az egyik, hogy azon már túl vannak az emberek, hogy valaki fiatal és szép, mert az múlandó. A siker inkább attól függ, mennyire ismerik az adott személyt, illetve mit tett le az asztalra. Nem az a fontos, hogy vetkőzik valaki” - vélte Zalatnay, aki szerint az is közrejátszott a rekordeladásban, hogy nyolc évvel ezelőtt épp jó időben volt a Playboy közelében.

Elmondása szerint nem is vetkőzni ment a magazinhoz, hanem mélyinterjút adni, hogy népszerűsítse az akkor megjelenő könyvét. „Egyszer csak azt mondták, mit szólnék, ha... Mivel utoljára hároméves koromban készült rólam meztelen fotó, mondtam, hogy szó sem lehet róla. Nagyon nehéz volt elhatározni magam, mert bár egy klassz és nívós újságról van szó, amiben megtiszteltetés szerepelni, de bennem volt az is, hogy vagy nagyon nagyot bukunk vele, vagy nagyon nagy siker lesz.”

Zalatnaynak az eddig felsoroltakon kívül is volt elképzelése arról, mi játszhatott közre a megdönthetetlen rekordjában. Szerinte őt mindenki ismerte/ismeri nemcsak az országban, de Kelet-Európában is, és az is szempont, nyolc éve több pénze volt az embereknek, mint manapság. Azt sem szabad elfelejteni, hogy amikor ő vetkőzött, még ritkaság volt a meztelen celeb látványa: „Azóta persze minden hónapban ledobja valaki a ruháit, nemcsak a modellek, de énekesek, sőt riporterek is” - vélte Zalatnay, aki Liptait az utóbbiként definiálta.

Ingyen fotózásnak indult

„Annak idején abban állapodtunk meg a Playboyjal, mivel nem tudtuk megtippelni sem, hogyan fogják fogadni, ingyen csinálom, aztán majd meglátjuk mi lesz. Végül annyit adtunk el belőle, hogy azóta se jött senki a közelébe. Szépek voltak a képek, nagyon büszke voltam, de soha nem csinálnám meg még egyszer. Nem azért, mert szégyellnék levetkőzni, csak az olyan jól sikerült, hogy nem szabadna, és nem is lehetne megismételni.” Nemcsak abban lehetünk biztosak, hogy Zalatnayt nem látjuk többet ruha nélkül, de mint kiderült, Niki nevű lánya sem fog vetkőzni, mert ő kislánykora utálja a felhajtást és a médiát.

„Nem egy prűd lány, de nem az tipikus fiatal. Sokkal komolyabb, a koránál sokkal öregebb – ezt idézőjelben és pozitívan értve -, megfontolt, nyugodt. Olyan mintha az édesanyám elment, és ő jött volna a helyette. Ő az, aki a hektikus őrjöngéseim közben azt mondja – mintha édesanyámat hallanám – 'szerinted ez most jó?' Egy idő után elkezdek röhögni azon, hogy tényleg gáz üvöltözni. Nagyon jó kis ütköző, és nagyon jó kis mérce.” Az énekesnő azt is hangsúlyozta, lánya tizenkét évesen felhívta arra a figyelmét, hogy a Playboy után mindenki meztelenül fogja látni maga előtt, és ha ezzel együtt tud élni, akkor bátran levetheti a ruháit.

A Playboy főszerkesztője elégedett

Tény, hogy a zalatnays számból többet adtunk el, ám a 2002-es eladásokat a maiakhoz viszonyítani értelmetlen - reagált Zalatnay ünneplésére a Playboy főszerkesztője, Radnai Péter. Kifejtette, elég arra gondolni, hogy 2002-ben az internet sokkal kisebb részt hasított ki a médiapiacból, az összes nyomtatott újságból jóval többet adtak el, ezért egyáltalán nem elégedetlenek a liptais számok eladásaival, sőt, kifejezetten elégedettek.