Pénteken este mutatta be a SKY Europe azt a repülőgépet, amin Laky Zsuzsáé helyett már új arckép reklámozza Magyarországot. A húszéves Benedek Róza Murielt a Miss Europe 2006-os döntősei közül választották a cég arcának, mert nemcsak szép, de kommunikatív is, és mit ad isten, titkos vágya, hogy stewardess legyen.

A SkyEurope arcát ismét a Miss Word Hungary 21 döntőse közül választotta ki magának a légitársaság. Legutóbb 2003-ban tettek így, akkor a nyertes, Laky Zsuzsa került a cég gépeire. Ezúttal beérték az egyik döntőssel, a húszéves egyetemista Benedek Róza Muriellel. Vele együtt már három repülő reklámozza ily módon a céget: az egyiken Miss Austria, a másikon a 126 centis lábával a Guinness-rekordok könyvében is szereplő modell, Adriana Karembeu fotója szerepel.

Klikk a képre!

Szárnyakat adnak vágyainak

Christian Mandl a SkyEurope Airlines vezérigazgatója elmondta, azért esett a választás Murielre, mert a cég arcának nemcsak szépnek, de kommunikatívnak is kell lennie. A 20 éves lány filozófiát és kommunikációt tanul az ELTE budapesti karán, angolul, németül és franciául beszél, így nyelvi adottságait tekintve kellően kommunikációképesnek tűnik Magyarország képviseletére. "Muriel egy igazán jó választás volt cégünk számára. Egy nagyon nyitott személyiség, kommunikatív, aki szépségével, dinamizmusával, és repülés iránti szeretetével a lehető legjobban fogja képviselni légitársaságunkat. Terveink szerint Muriel arcképe is felkerül az egyik Boeing-737-es gépünk törzsére"- méltatta választottjuk adottságait a vezérigazgató a Miss Europe 2006 július 10-i eredményhirdetésén.

Az egyetemista lánynak ráadásul állítólag véletlenül épp az a régi, titkos vágya, hogy légiutaskísérő lehessen, és ennek a jövőben vélhetőleg már nem sok akadálya lesz. Sokkal többet egyelőre nem lehet tudni róla, legközelebb a Miss Carpatica versenyen indul, ami Magyarország, Románia, Szlovákia, Ukrajna, Szerbia-Montenegró, Horvátország, Szlovénia és Ausztria közös szépségversenye, azaz - mint az oldal fogalmaz - azoké a Kárpátok vonulata mentén elhelyezkedő országoké, ahol "sokak szerint a Földkerekség legszebb lányai és asszonyai élnek".

Egyszerre szép és átlagos

Klikk!

A SkyEurope szakemberei tartják magukat ahhoz a trendhez, miszerint "a szépség elad", és bevallottan igyekeznek a legszexisebb légitársaság imázsát kiépíteni. A szépségkirálynők képeivel díszített gépek ez alapján azt reklámozzák, hogy érdemes az adott országba utazni, mert ott nyilván csupa ugyanilyen jó csaj van. Ennek megfelelően két éve már kampányoltak magyar szépséggel: akkor Laky Zsuzsa, a Miss Europe 2003 cím nyertese a Magyar Turisztikai Hivatal országimázs kampány részeként hirdetette az ország vonzó tulajdonságait (és segített a jegyeladásban).

A légitársaság ugyanakkor azzal az egyre erősödő trenddel is tisztában van, hogy míg férfiaknak könnyebb egy jó nő képével bármit eladni, a nőket zavarják a túl tökéletes címlaplányok. Ezzel indokolják most Benedek Róza Muriel kiválasztását is, aki ezúttal nem a nyertes, csak az egyik döntős, mert szerintük a klasszikus szépségideál-szempontok mellett egyúttal az átlagoshoz jobban közelítő nőképnek is megfelel.