Saját márkájának nyári kollekcióját mutatta Las Vegasban Nicky Hilton, aki ezzel a wannabe divatdiktátorok közé küzdötte magát. A Hilton örökösnő azonban leszögezte, nem akar sok pénzt keresni, és a ruhatervezést önkifejezésnek szánta.

Egy Las Vegas-i éjszakai bárt választott Nicky Hilton a legújabb kollekciójának bemutatójához. A Light klub a Bellagio Hotelben található, ahol éjfél után kis létszámú modellgárda bemutatta az átlagos konfekciótól nem túlságosan eltérő, Nicky Hilton Beverly Hills márkanéven debütáló nyári kollekciót.

Mindenki fel tudja venni

Klikk a képre!

A kisebbik Hilton lány két évvel korábban már dédelgetett divatdiktátori ambíciókat, amikor egy tizenéveseknek készült kollekciót mutatott be, de a sajtó nem volt igazán hangos a Hilton's Chick márka debütálása után.

„Most olyan ruhákat terveztem, amit mindenki fel tud venni” – hangoztatta a szállodaörökösnő a konfekciótervezők klasszikus mondatát. A 22 éves divattervező-jelölt még a célközönség igényein is elgondolkozott, legalábbis arról beszélt, a huszas-harmincas korosztály elképzeléseinek felelnek meg az új viseletek. „Megfizethető áron kínáljuk majd a ruhákat” – mondta Nicky Hilton, bár nehéz meghatározni, saját anyagi helyzetéhez képest vajon mit gondol megfizethető összegnek.

Önkifejezés

Nicky Hilton tervei semmi újdonságot nem mutatnak azokhoz a hírességekhez képest, akik már korábban saját márka forgalmazásába kezdtek. Idén Jaime Pressly színésznő, a rapper Nelly, Magic Johnson és Randy Moss is elhozta legújabb modelljeit a vegasi divatvásárra, de Jennifer Lopez, Jessica Simpson és az időnként Puff Daddynak, időnként P. Diddynek nevezett Sean Combs kreációi is itt debütáltak a korábbi évek során.

„Én nem akarok egy lenni a hírességek közül, akik a saját márkájuk eladásából fejedelmi összegeket keresnek” – bizonygatta közszolgálati tevékenységét Paris húga, aki sietve hozzátette, részt vett a divattervezésre irányuló képzésen New Yorkban. „Minden, ami a kifutón megjelent, rám jellemző” – vélte.