A 44 éves Demi Moore-t választotta reklámarcává a világ egyik leghíresebb és legrégibb kozmetikai márkája, az amerikai Helena Rubinstein - olvasható a düsseldorfi Igedo divatvásár hírlevelében.

Az első szalonját 1902-ben nyitó Helena Rubinstein cég azért választotta Demi Moore-t új reklámkampányához, mert úgy vélik, cégfilozófiájukhoz jól illik a szép filmsztár. "Légy független, karizmatikus és ragyogj - ez jellemző Demire" - állítják a luxuskozmetikai termékeket előállító cég képviselői.

A Helena Rubinstein cég szerint Demi "erotikus és ragyogóbb mint a legtöbb fiatal hollywoodi sztár". A színésznő örömmel írta alá a reklámszerződést, mert amint a Harper,s Bazaar amerikai magazinnak nyilatkozta, "nem vagyok húsz éves, elmúltam harminc, sőt a negyedik ikszet is túlléptem, de korántsem vagyok olyan, mint más nő, aki elmúlt negyvenéves".

Demi Moore nagyon megdolgozott a reklámszerződésért, hiszen plasztikai műtétek sorozatát hajtotta végre magán, hogy megtartsa ifjú szerelmét, Ashton Kutchert és hogy többgyermekes anyaként is foglalkoztassák a hollywoodi filmgyárak.