A 44 éves Demi Moore-t választotta reklámarcává az amerikai Helena Rubinstein márka vezetősége - olvasható a düsseldorfi Igedo divatvásár hírlevelében. A cég úgy véli, filozófiájukhoz jól illik a színésznő. "Légy független, karizmatikus és ragyogj - ez jellemző Demire" - állítják a luxuskozmetikai termékeket előállító cég képviselői. Demi Moore állítólag plasztikai műtétek sorozatát hajtotta végre magán, hogy megtartsa ifjú szeretőjét, Ashton Kutchert és hogy többgyermekes anyaként is foglalkoztassák a hollywoodi filmgyárak. A Helena Rubinstein cég szerint Demi "erotikus és ragyogóbb mint a legtöbb fiatal hollywoodi sztár". A színésznő örömmel írta alá a reklámszerződést, mert amint a Harper,s Bazaar amerikai magazinnak nyilatkozta, "nem vagyok húszéves, elmúltam harminc, sőt a negyedik ikszet is túlléptem, de korántsem vagyok olyan, mint más nő, aki elmúlt negyvenéves".