Tiltakozik az amerikai éttermek szövetsége a nemzeti biztosító legújabb reklámfilmje ellen, amelyben Kevin Federline látható, amint sültkrumplisütögetés közben álmodozik - írja a theshowbuzz.com. A biztosítótársaság 30 másodperces reklámja a nemzeti éttermi szövetség szerint megsérti a több mint 12 millió amerikai éttermi dolgozót, mert azt sugallja, hogy az éttermi munka unalmas és alacsonyabb rendű.
A biztosítótársaság szerint azonban az éttermi szövetségnek nincs humorérzéke, ők senkit nem akartak megbántani. "Senkiből nem csináltunk hülyét, hacsak nem Kevin Federline-ből" - mondta a biztosítótársaság elnöke. Ha a reklámot leadják a Superbowl-döntőben, ami a legnagyobb tévés eseménynek számít Amerikában, az éttermi szövetség szerint a dolgozók, akik közül többen a biztosító ügyfelei, levonják majd a következtetést.