Az egyik sportruházati cég szerződött az aranykezű, slágergyáros producerrel, Pharrell Williams-szel, és közösen létrehozták az Ice Cream nevű cipőmárkát, amivel a cipőmániákusokat célozták meg.
fagylalt
Ice Cream Shoes
Az Ice Cream cipők párjának ajánlott fogyasztói ára kétszáz dollár körül lesz, és kezdetben a következő színkombinációkban kapható majd: fekete/piros/kék, sárga/kék vagy fehér/fekete/piros. "Óriási lehetőséget láttam abban, hogy a sneaker piacra egy olyan termékcsoportot tervezzünk, amihez fogható nincsen" - olvasható Pharrell nyilatkozata a Reebok honlapján. "Az Ice Cream kollekció mindent tud, ami egy szenvedélyes cipőgyűjtőnek kell: divatos, kívánatos és ami a legfontosabb: korlátozott számban kapható."

Az Ice Cream cipőket csak speciális boltokban lehet majd kapni. Azt még nem tudni, hogy hozzánk eljut-e az Ice Cream, de nem nagyon hisszük.

A cipő definiál

A Nyugat megőrül a különleges sportcipőkért, és vagyonokat képes kiadni egy-egy egyedi darabért. Vélhetően erre érzett rá Pharrell Wiliams is. Ha az ember valamelyik európai metropoliszban jár, szembesülhet azzal, hogy mekkora biznisz a ritkaságnak számító sportcipők árulása. Párizsban az emberek szinte szerelmesek a cipőikbe, és a mai fiataloknál már a cipő márkája az első, amit megnéz a másikon. A sportcipő gyűjtő fanatikusok azt mondják, jót tesz a hangulatuknak, és segít nekik önmaguk kifejezésében a stílusos sportcipő. Magyarországon ez még nem honosodott meg igazán, lehet azért, mert nekünk nincs annyi pénzünk, hogy 400 euróért megvegyünk egy kilencvenes évek elején gyártott Superstart.

Pharrell a huszadik század egyik legnagyobb üzleti zsenije, akit lehet utálni olyan számok kiötléséért, mint Justin Timberlake néhány száma. De lehet szeretni is, mert az ő érdeme, hogy Britney Spearsnek volt egy jó száma (az "I'm a Slave 4 You" című számot Williams készítette).

Billionaire Boy

divatosak
Pharrell és Nigo

Saját együttese, a rap-rock crossover N.E.R.D. már értékelhetőbb, főleg a deszkások szeretik, és a cipő is leginkább nekik szól. Pharrell ruházati márkát is alapított már, a Billionaire Boys Clubot az egyik legmenőbb mai divattervezővel, a Nigo nevűvel. Nigo többek között a sznob körökben nagy elismerésnek örvendő BAPE holmikat és még egy sor másikat kiagyalt már. A Japánban istenként tisztelt trendszetternek New York Cityben is van egy-két feltétlen híve, például a Beastie Boys tagjai. A Vice Magazin szerint James Lavelle (UNKLE - mo' wax) is az ő fanja. Pharrell állítólag tudja mi cool és modern, legalábbis nagyon hitelesen adja ezt elő, talán pont ezért ilyen sikeres üzletileg.

"A Billionair Boys' Club ruhamárkával az volt a célunk, hogy aki megveszi, egyszerre lehessen jól öltözött, de azért ne veszítse el az egyediségét" - mondta Pharell. A kollekció egyelőre csak pólókat, pulcsikat (kapucnis is) és sapkákat tartalmaz.

Alkoholt is sztárolnak

A New York Post szerint a nem kevésbé sikeres popzenei producer, Jay-Z pedig azt tervezi, hogy a Grey Goose italgyártó céggel konyakot dobnak a piacra. Egyelőre nincs információnk arról, hogy milyen fantázianéven akarják kihozni a Jay-Z-vodkát, de biztos nagy konkurenciát fog jelenteni Damon Dash Armandale nevű vodkájának vagy egy másik rapper (Cam'ron) nevéhez kötődő italmárkának, Cam'ron Sizzurp konyakjának.