horoszkóp

J-Lo divattervezői pályára lép

2005.02.15. 09:06
Az énekesnő a színészi karrier után újabb területeten próbálta ki tehetségét: 2001 óta van saját ruhamárkája, most pedig új kollekciójának tartott látványos divatbemutatót.

Az énekes-színésznő a New York-i Divathéten mutatta be legújabb, Sweetface nevű márkájának 2005-ös őszi modelljeit. A kollekció fő elemei a merész farmershortok, pazar kasmírfelsők, szexis bébidoll-fazonú felsők, jellemző anyagai pedig a szatén és a szőrme. Az alkalmi darabok közt megtalálhatóak a strasszokkal kivarrt, fejre simuló sapkák, selyem kezeslábasok és a sarkig érő szőrmebundák - mindez ráadásul hófehérben.

Elismeréssel szóltak

Tekintse meg képeinket!
Az énekesnő divatbemutatója a Divathét egyik legnagyobb érdeklődéssel várt show-ja volt, amelyen neves sztártervezők is részt vettek a közönség soraiban. Lopez új, Sweetface fantázianevű modelljeit állítása szerint egyszerre inspirálta New York, az utcák, ahol felnőtt és a világ azon helyei, ahol utazásai során megfordult. "Minden engem ért hatás benne van, csak egy kicsit csillogóbb, fényesebb oldalát mutatom meg" - mondta el Lopez, akit most már tervezőnőként is említenek. A közönség ugyanis a kezdeti szkepticizmus után kellemesen meglepődött, a Vogue újságírója, Andre Leon Talley pedig egyenesen csak "abszolút mesésnek" nevezte a látványos bemutatót.

Új illat is jár hozzá

A kollekcióval együtt mutatták be Lopez új - sorrendben a harmadik - parfümjét is, ami a Miami Glow fantázianevet viseli. "A napot, homokot, és a forró erotikát juttatja az eszembe. Számomra ez Miami eszenciája: minden olyan illat, amit érzek és szeretek, amikor ebben a városban járok, egyetlen üvegcsébe zárva" - magyarázta el inspirációját az énekesnő. A Miami Glow emellet egzotikus gyümölcsök és friss virágok illatát is hordozza, és februártól lesz kapható.