Madonna, Demi Moore és Ashton Kutcher tesztelik a kabbalisták legújabb üzleti vállalkozását, a kabbala-energiaitalt. A szentelt kabbala-víz hozzáadásával készült gyógynövényes üdítővel az spritituális és üzleti oldalról egyaránt erős vallás ezzel bevallottan a Red Bullt akarja lekörözni.

A sztárok által fémjelzett kabbala vallás a hiten kívül az üzleti szempontokat is köztudottan szem előtt tartja. Most például arra készülnek, hogy az ásványvíz mellé egy új energiaitalt dobnak piacra. A forgalmazók a szintén a vallás hívői közé tartozó Ashton Kutchert szeretnék megnyerni az új ital reklámarcának, mivel új terméküket nem csak a kabbalistáknak, hanem a széles tömegeknek szánják.

Világmegváltó tervek

"A Red Bull piacát célozzuk meg" - mondta el a The Scoopnak nyilatkozva Darin Erza szóvivő. "A kabbala energiaitalnak azonban sokkal jobb íze van, ráadásul a dúsításához használt víz kabbala-víz, ami szent." Azt a kérdést, hogy az új italnak is ugyanolyan misztikus gyógyhatásai vannak-e, mint amilyet a kabbala-víznek tulajdonítanak, Erza nem kívánta kommentálni. A szóvivő azt is elmondta, hogy Kutcher, Madonna és Demi Moore már tesztelik az energiaitalt, és valószínűleg beleegyeznek abba, hogy az termék képviselői legyenek.

Energia- és bevételi forrás

Az új italt próbaképpen már piacra dobták Dél-Kalifornia egy kis területén, de rövidesen szélesebb körben is megjelenik. Ehhez kapcsolódóan jelentős rádió-, tv-, és a nyomtatott sajtóban is megjelenő kampányt terveznek "az energia forrása" mottójú ital számára. A szóvivő szerint "Ha az energiaital sikeresnek bizonyul, akkor újabb kabbala termékekre is lehet számítani."

A kabbala a zsidó vallás egyik oldalhajtása, de azt a misztikus irányvonalát, amelyhez a hírességek közül is sokan csatlakoztak, az eredeti kabbala-vallás központjában csupán felszínes pénzcsinálásnak tartják és kultusznak nevezik.