Tíz év után ismét Madonna arca jelenik meg egy Versace-kampányban. A 2005-ös tavaszi kollekció piperkőc névvel fut majd, amelyhez nemsokára a fotókat is elkészítik. Feltéve, ha a közelmúltban rajzfilmszinkronba kezdett énekesnő aláírja a szerződést.
Piperkőc és extravagáns

A Versace 2005-ös tavaszi kollekciójának arca lesz Madonna. A popdíva a piperkőcnek nevezett extravagáns kollekciót népszerűsíti majd, miután a szerződést aláírja. Pontosan egy évtizede szerepelt a márka szezonális reklámaiban.

Madonna a jövő év tavaszán világszerte reklámkampányban látható majd. Legalábbis eddig ez tűnik a legvalószínűbbnek, az énekesnő szóvivője ugyanis egyelőre nem erősítette meg, hogy Madonna írásba adta volna beleegyezését.

"Még nem hozta meg a végleges döntését Madonna, miután tárgyalt Donatella Versacével" - mondta Liz Rosenberg a sajtó kérdésére.

Versace változás

Az MSNBC azonban úgy értesült, már a fotózás részleteiben is megegyezett a díva és a márka feje. A felvételeket Mario Testinótól rendelte meg a cég. A fotós volt, aki a korábbi Versace-klipekben fényképezte Madonnát.

A Versace cég a nyár folyamán vezetőt cserélt. A cég története során először döntöttek úgy, ne családtag vegye a kezébe a milánói székhelyű cég irányítását. Gianni Versace 1997-ben bekövetkezett halála után nővére, Donatella vette át a cég irányítását, és képviselte a márkát a nyilvánosság előtt. 2004 nyarán Giancarlo Di Risiót bízták meg az irányítással, korábban az It Holding nevű divatcentrum gazdasági vezetője volt, és a Versace család bizalmas barátja.

Madonna rajzfilm-hang

Madonna is számára új dologba kezdett. Luc Besson legújabb animációs filmjének egyik hősének kölcsönzi a hangját. A 80 millió dolláros költségvetéssel készülő Arthur című rajzfilm a címszereplő kisfiú kincskereső kalandjairól szól, amelyet 2006-ban mutatnak majd be.