A 25 éves énekesnőt szeptember 7-én Hollywoodban kapcsolta le egy rendőrjárőr, akiknek feltűnt, hogy "bizonytalanul vezet", és meg is bukott a szondázáson. Most a Rich nevű olasz habzóbort reklámozza majd.

Az olasz Prosecco bor marketinggurui úgy érzik, Paris Hilton személyében megtalálták azt a személyt, akivel érdemes termékeiket reklámoztatni. Az újabban énekesnőként is definiálható médiajelenség - eredetileg milliárdos hotel-örökösnő - a Rich (gy.k: "gazdag") márkanevű habzóborukat fogja hirdetni.

Habzik a szájuk

A bortársaság döntésének finom bukét ad, hogy a szőkét épp pár hete kapcsolta le a rendőrség ittas vezetésért. A biztonságos vezetésért kampányoló civil szervezetek ezért igen bedühödtek az - egyébként állítólag igen szexire vett - kampány hirdetéseit látva, és követelik, hogy a Prosecco bontsa fel a szerződést Hiltonnal.

Andrea Dan, az Olasz Utak Biztonságáért Társaság szóvivője felháborodásuknak adott hangot, amikor kifejtette: "Hiltont most tartóztatták le, amiért részegen vezetett, pár nappal később pedig már alkoholt reklámoz. Miféle imidzs ez?!"

Bizonytalan és szomorú

A 25 éves énekesnőt szeptember 7-én Hollywoodban kapcsolta le egy rendőrjárőr, akiknek feltűnt, hogy "bizonytalanul vezet", és meg is bukott a szondázáson. Nem biztos, hogy emiatt, de pár nappal később igen letörtnek látták: elsírta magát, amikor egy rajongója megszólította. "Igazán szomorúnak tűnt, és azzal próbálta kimenteni magát, hogy siet. Amikor pedig a lány megkérdezte, minden oké-e, egyszerűen sírni kezdett" - mondta el egy szemtanú.