Paris Hilton meztelenül, aranyra festett testtel pózol a nevével reklámozott habzóbor kiszivárgott reklámfotóján. Az osztrák céget az sem zavarta, hogy Hiltonnak ittas vezetés miatt vették el a jogsiját, majd börtönben is ült, véleményük szerint az örökösnő imidzse abszolút egyezik a termék filozófiájával. De azért a jó reklámhoz egy meztelen fotó sem árt.

A Pagesix.com oldalon látható reklámfotón az ijesztően aranyra festett, meztelen Hilton a Mojave sivatagban kúszik, vélhetően a habzóbor felé, hogy az "exkluzív életmód-itallal" oltsa szomját. Az ital, amely tegnap debütált Berlinben, klasszikus, epres és passion fruit (ez utóbbi a golgotavirág gyümölcsét takarja, de nincs magyar neve) ízesítésben is kapható, az USA-ban viszont csak jövőre hozzák forgalomba.

A Rich Prosecco reklámfilmje, fürdőruhás Hiltonnal

Hiltont tavaly kérték fel a habzóbor reklámozására, éppen azután, hogy ittas vezetés miatt őrizetbe vették. Ez azonban a biztonságos vezetésért kampányoló szervezetek tiltakozása ellenére sem tántorította el a cég vezetőit, akiket az sem zavart, hogy a szállodaörökösnő később jogosítvány nélkül is vezetett, majd mindezekért börtönben is ült. Az énekesnőként is próbálkozó Hilton azóta saját elmondása szerint már jó útra tért: mindig sofőrrel megy bulizni és a "felelősségteljes alkoholfogyasztás" híve.

Klikk!

A Rich Prosecco egyébként két éve jelent meg a piacon, egy osztrák szállodatulajdonos jóvoltából, aki úgy gondolta, dobozos formában, exkluzív partiitalként forgalmazza az olasz habzóbort. A cég tavaly tavasszal jelentette be, hogy Paris Hilton lesz a habzóbor arca, mert szerintük "Paris Hilton imidzse teljes mértékben illeszkedik a termék filozófiához". Hilton nem csak az arcát adja a termékhez, a weboldalon Stars Are Blind című száma köszönti a betévedőket. A habzóbort forgalmazó cég honlapján egyébként azt is megtudhatjuk, hogy a szállodaörökösnő "természetes állapota a fékezetlen életöröm, mindig valami újra szomjazván. Szép, szexi, eleven, és ott van minden társadalmi eseményen. Pont, ahogy a Rich Prosecco. Keresték, és meg is találták egymást". A sorsszerű találkozás tavaly történt, hiszen Hilton már a bécsi Operabálon is népszerűsítette a terméket. A PerezHilton.com információ szerint egyébként a termék bevételeinek húsz százaléka jótékonysági célokra megy: egy olyan alapítvány kapja, amely tiszta ivóvizet próbál biztosítani a világ olyan területein, ahol ez ritkaság.