A Microsoft-tulajdonos Bill Gates által is "kiemelkedő vállalatnak" méltatott Reigncom vakmerő húzással állt elő: legújabb terméke, az amerikai piacra 2004. év végén bevezetett hordozható médialejátszójának reklámkampányához Jenna Jamesont, Amerika leg-leg-leg pornócsillagát kérte fel.
Átgondolt szakmai döntés
A szakma szerint ez a döntés nagyon is átgondolt fogás volt: "Nem hagyhatjuk ki azokat a célcsoportból, akik korhatáros filmeket fognak nézni ezzel az új készülékkel" - nyilatkozta egy szakértő. "Valószínűleg pont őket célozták meg, amikor az egyik legismertebb pornószínésznőt kérték fel a kampányra."
Egybites pasik
"A legtöbb digitális készülék elsődleges célcsoportját a férfiak képezik" - mondta el egy másik szakember, amivel a cég hivatalos szóvivője is egyetért. A magyarázat szerint "egyszerűen olyasvalakit kerestünk, akit a férfiak könnyedén beazonosítanak - így esett a választásunk Jenna Jamesonre."