Legalább harminc kötetes szakácskönyvsorozatot, magazint és saját termékeket is tervez Stahl Judit, miközben eddigi könyvei is legalább százmilliós hasznot hoztak.

Legalább harminc kötetet tervez a Gyors-sorozat szakácskönyveiből Stahl Judit - tudhatjuk meg a Bors interjújából. Stahl Judit saját kiadású szakácskönyvsorozatának eddig megjelent három kötete körülbelül 31-45 millió forintos adózás előtti hasznot hozott a konyhára. Ha ezt beszorozzuk harminccal, nem is olyan meglepő, hogy miért döntött a sorozat bővítése mellett Stahl.

Stahl Judit szakácskönyveiből évente átlagosan 80-100 ezer fogy, eddigi legsikeresebb kötetét, a Gyorsan, valami finomat! című receptgyűjteményt pedig 160 ezren vásárolták meg. Stahl Judit első két könyvét még a Park Kiadónál jelentette meg, majd a sikereket látva 2004-ben az egykori híradós saját kiadót alapított férjével, aki reklámszakember és "rengeteget dolgozott azon, hogy a Stahl név mint márka sikeres legyen". Ami be is vált, hiszen Stahlék cégét a szakértők milliárdos értékűre becsülték - írja a Bors.

Maximalista

Az egykori híradós bevallotta, mindig is a gasztronómia területén szeretett volna sikereket elérni, ezért adta fel a öt év után biztos műsorvezetői állását. Titka pedig talán abban rejlik, hogy maximalista: minden receptet többszöri kipróbálás után még az asszisztensének is továbbad tesztelésre. "Előfordult, hogy négyszer nekifutottunk egy süteménynek, mire olyan lett, amilyennek szerettük volna" - mesélte Stahl.

Első szakácskönyvének megjelenése után sokan az angol Nigella Lawson koppintásának vélték Stahl munkásságát, a kiadó vezetője azonban akkor kiállt Stahl mellett, akinek a jelek szerint bejött a "perszonalizált szakácskönyv" műfaja. 2003-ban elindult a Stahl konyhája című főzőműsor, és saját főzőiskolát is alapított. 2008-ra pedig a Gyors-sorozat folytatása mellett Stahl-termékeket és saját főzős magazint tervez a híradósból tévészakáccsá lett Stahl.