Úgy tűnik, Molnár Tünde és Stohl András kapcsolata sikerrel vette az elmúlt hét viharos történéseit. A pár jövő héten a Balatonon piheni ki a zaklatott napokat, előtte azonban Tünde újabb hétvégi terepjáróversenyen vesz részt.
Az elmúlt hét bulvárbotránya nemcsak magánéleti fronton befolyásolta Molnár Tünde életét: az is szóba került, hogy a nem kívánt hírverés miatt kizárják őt a malajziai terepjáróversenyre induló magyar csapatból. Pénteki beszélgetésünkkor Tünde még nem tudta, mi lesz a döntés, a csapat kedden ült össze megbeszélni, hogyan tovább. A Velvet ezúttal ezért hívta fel.

"Maradok a csapatban. Valójában nem is az volt a kérdés, h kitesznek-e, vagy sem, inkább csak megbeszéltük a történteket." - mondta el Tünde érdeklődésünkre. "Szinte mindenkinek volt kellemetlensége az életében, munkájában ebből kifolyólag. Megbeszéltük, ki hogy élte meg, lezártuk, megyünk tovább." - zárta le Tünde is a történteket.

Innen folytatjuk

A felkészülés tehát folytatódik: Stohl párja a közös balatoni nyaralás előtti hétvégén megint terepjáróba ül egy újabb verseny kedvéért. "Zalaegerszegtől nem messze lesz ez a verseny, a múltkorihoz hasonlóan itt is lesz éjszakai és trophy futam". A Velvet terepjárós túlélőversenyek terén kevéssé tájékozott újságírójának ez utóbbit kicsit bővebben is kifejti: "A trophy futam a túlélőversenyek modellezése speciálszakaszokkal, autócsörlőzéssel, sárban dagonyázással, szóval mindennel, ami egy őserdei terepen előfordulhat."

Tünde köztudottan edzett nő, de tisztában van vele, hogy a verseny még az ő mércéjével mérve is kemény lesz: "Napi 100 kilométert kell teljesítenünk szélsőséges körülmények közt, és nem szeretnénk, ha már a második napon izomlázzal küszködve kellene kínlódni a feladatokkal." Nem csak arról van szó ugyanis, hogy egy terepjáróban ülve kell végigvezetni egy adott pályán: úgy kell átjutni az őserdőn az aznapi célállomáshoz, hogy eközben folyómedreken, útakadályokon, kidőlt fákon, sáros árkokon kell átvergődni az autóval, elakadás esetén pedig nem egy esetben akár tolni, emelni, csörlőzni is kell a több száz kilós járművet.

"Elkezdtem intenzíven edzeni, egyelőre napi egy órát töltök az edzőteremben. Az edzésterv egyik fontos eleme például a taposás, ami jól jöhet, ha mondjuk partnak felfelé, térdig érő sárban kell feltolni az autót. Ezzel már most sem volna nagy probléma, de elképzelhető, hogy ott egy nap alatt nem négyszer, hanem negyvenszer kell ezt megcsinálni." - érzékelteti Tünde, mennyiben más ez a verseny egy laza vidéki rodeózásnál, át a szömörcésen.

Társas lány

Tündének mindezek mellett még arra is marad energiája, hogy május elején indult társkereső irodájával foglalkozzon. "Nekem ez már nagyon régi vágyam volt" - osztja meg a Velvettel. "A környezetemben nagyon sok az egyedülálló ember, és pontosan tudom, milyen nehéz megtalálni az ideális jelöltet. Nagyon nehéz a saját megszokott köreinken kívül ismerkedni." - magyarázza el az ötlet eredetét Tünde, aki a Survivor előtt maga is hosszabb ideig élt egyedül, de kellemes tapasztalatai ellenére sem tervezi, hogy a hozzá jelentkezőket túlélőtúrák keretében ismertetné össze.

21 nap alatt a Föld körül

A társkereső iroda Tünde szerint gőzerővel működik, így neki csak egyetlen problémája marad: mikor utazzon el Stohllal a Survivor-ban megnyert világkörüli útjára?

"Nagyon sok helyre szeretnék eljutni! András már sokfelé járt a nagyvilágban, de én szinte sehol nem voltam még. Buci afrikai vadászszafari-tervei mellett a riói karnevál, Mexikó, Amerika is szóba kerültek, de 21 nap nem elég egy valódi világkörüli útra." - látja be Tünde. Így valószínűleg kevesebb állomást iktatnak be, de nyugodtan és kényelmesen ki tudják élvezni a látnivalókat: "Nem akarunk kapkodva és rohanva keresztülszáguldani mindenen. Szép emlékeket szeretnénk megőrizni erről az útról."