horoszkóp

Winkler beperli a Story magazint

2005.08.11. 15:17
A tetovált műsorvezető százötvenezer forintot követel a Story magazintól, mely cikket közölt a Juga Veronikához fűződő kapcsolatáról. Az összeget egy kutyamenhely javára ajánlja fel.
A Story magazin eheti számának címlapsztorija, a "Miért titkolja szerelmét?" című cikk Juga Veronika (a Barátok közt egykori Berényi Katája) és Winkler Róbert (Totalcar) titkos kapcsolatáról szól. Az érintetteket nem szólaltatták meg a cikkben, mely Winkler szerint olyan találgatásokat tartalmaz, melyek sértik személyiségi jogait. Például azt feltételezik, hogy Juga és Winkler azért titkolják a kapcsolatukat, mert egyiküknek a TV2-vel, másikuknak az RTL Klubbal van szerződése. A lap szerint Winkler megtalálta az igazit, ám ezt az érintett fél nem osztotta meg egyetlen újságíróval sem. Azt is tudni vélik, hogy Winkler az egyik budapesti lakópark medencéje mellett jött össze a másfél éves Marci édesanyjával, és mindketten ugyanabban a házban laknak, de Winkler szerint ez sem igaz.

A Totalcar.hu főszerkesztője, és a Totalcar című autós műsor egyik nagyszerű vezetője a Velvetnek elmondta, hogy Juga Veronikához fűződő viszonyát soha nem cáfolta, de nem is erősítette meg egyik lapnak sem, így a kapcsolatukról szóló cikk az ő beleegyezése nélkül készült. Ráadásul valótlanságokat állít, és mindezt más tulajdonába tartozó képekkel illusztrálja.

Hiába mondta nekik, hogy nem

#alt#
Egy engedéllyel készült fotó Winkler Róbertről

„Még pár hete egy volt barátom (akivel még a Kiskegyedben húztuk együtt az igát, de most a Story belföld rovatának vezetője) felhívott, hogy mondjak valamit a Juga Veronikával való kapcsolatomról, én meg mondtam, hogy nem mondok semmit. Egyébként bárkinek elmesélem a magánéletemet, ha meg tudja indokolni, hogy mi köze hozzá” – nyilatkozta az ügyről az autós újságírás fenegyereke a Velvetnek.

„Nem erősítettem meg, és nem is cáfoltam, nem mondok semmit erről, gondoltam, dolgozzanak egy kicsit. A történet már megjelent két újságban is. Pár hete megígérték, hogy most még nem írják meg, de előbb-utóbb meg fog jelenni valami, ha nem velem, akkor nélkülem. Mondtam is Bercinek, hogy azt írnak, amit akarnak, ha nem ütközik a hatályos jogszabályokkal” – folytatta a magyarázatot Winkler Róbert.

„A múlt héten, nyaralás közben megint hívtak, hogy mondjak legalább három mondatot, mert most már tényleg írnának valamit, és mennyivel jobb lenne úgy, ha én mondanám nekik. Én meg mondtam, hogy köszönöm szépen, nem kérem. Ezután azzal jöttek, hogy jó, akkor legalább engedélyezzem egy régi FHM-cikkben rólam megjelent fotó közlését. Mondtam, hogy nem, és ennyiben maradtunk.”

Jótékonysági célokra fordítaná

„Volt már korábban, hogy Bazsó Gáborról (a Totalcar.hu lapigazgatója, a Totalcar másik műsorvezetője) és rólam hazugságok jelentek meg, de aztán rájöttünk, hogy az egy nagyon alacsony olvasottságú lap volt, nem akarunk neki reklámot csinálni, viszont a Story olvasottabb, úgyhogy azt beperelem” – indokol Winkler. „Csütörtökön jogászommal megtettük a megfelelő jogi lépéseket. A cikkben vannak bizonyíthatatlan állítások, bizonyíthatóan hamis állítások és engedély nélkül közölt képek. Abban maradtunk, hogy százötvenezer forintos kártérítést követelünk a laptól, és ha megkapjuk, a Fehérkereszt Állatvédő Liga kutyamenhelyének adjuk.”

Winkler Róbert szerint hazugság a cikkben például, hogy a Kleopátra-házban lakna vagy hogy a medenceparton ismerkedtek volna meg Juga Veronikával. „Még soha nem láttam a Kleopátra-ház medencéjét, de biztos nagyszerű nyugágyak vannak körülötte, ahol kiválóan lehet ismerkedni” – mondja, majd hozzáteszi: „Az a képaláírás pedig már szimplán hülyeség, hogy a „tetoválásaival megelőzte a korát”, hiszen például a Sex Action tagjai is több bőrnégyzetméterrel előttem jártak.”

Winkler Róbert jogásza elmondta a Velvetnek, hogy a személyiségi jogi per anyagai a jövő héten kerülnek a bíróságra. Fényképek engedély nélküli közzététele és a cikkben található valótlanságok miatt perelnek. A jogász hozzátette: így jár mindenki, aki ujjat mer húzni Winklerrel!

A Story magazin főszerkesztője, Ómolnár Miklós sajnos nem vette fel a telefont, a magazin részéről pedig más nem kívánt nyilatkozni.