Mint már ismert, Lionel Messi távozik a Paris Saint Germain futballcsapatból és az Inter Miaminál folytatja karrierjét. Nemcsak az amerikai klub, de az Apple és az Adidas is tárt karokkal várta az argentin válogatott labdarúgót. Míg előbbi egy hosszú távú streaming-szerződéssel kereste fel Messit, addig utóbbi feltehetően márkaarcának akarja a világbajnokot.
Az Apple hosszú távú szerződése Messi és az MLS között lehetőséget teremt majd arra, hogy a világsztár a képernyőkön keresztül is közel kerüljön a rajongóihoz. Az Apple TV+ platform idevonatkozó bevételeinek jelentős részét Messi kapja majd meg, mi több, a streaming-oldal dokumentumsorozatot is indít majd a hétszeres aranylabdás labdarúgóról.
A hamarosan elérhető széria betekintést enged Messi lenyűgöző karrierjébe, beleértve a világbajnokságokat, köztük a 2022-es katari játékok ikonikus döntőjét.
A sorozatban Messi maga mesél majd karrierje mérföldköveiről, interjúk során megosztva a titkokat, amelyek a sikerhez vezették. Az Emmy-díjas producerek által létrehozott széria vizuálisan lenyűgöző és szórakoztató élményt ígér, ami minden Messi-rajongó számára izgalmas lehet.
Mindeközben az Adidas is jelentős összeget fizet majd a labdarúgó számára, hogy erősítse a sportruházati cég és a labdarúgás közötti kapcsolatot. A labdarúgó Inter Miamiba való érkezése pedig új fejezetet nyit az amerikai csapat számára, amely komoly terveket sző a siker reményében.
(Borítókép: Lionel Messi. Fotó: Getty Images)