Amikor Gill Press és férje a Singapore Airlines prémium osztályán Párizsból Szingapúrba repültek, egy segítőkutya horkantásai és szellentései zavarták meg a 13 órás utazásukat. A pár próbált helyet váltani, de végül a stewardesseknek fenntartott részen kötöttek ki a nyugtalanító illatok és hangok miatt.
Az eset után a házaspár panaszt tett, és kezdetben 73 dollár, azaz körülbelül 25 185 forint értékű ajándékutalványt kapott a légitársaságtól, ami szerintük közel sem felelt meg a megszenvedett kellemetlenségek mértékének.
Ez a legkevesebb, amit megtehettek. Ha igazán kedvesek akartak volna lenni, sokkal többet adtak volna nekünk”
– mondta Press asszony. Végül több hónapnyi tárgyalás után a légitársaság kifizette a két osztály közötti árkülönbséget, amelynek összege körülbelül 486 450 forint.
A házaspár jelezte, hogy az így kapott összeget egy vakvezető kutyákkal foglalkozó szervezetnek adományozzák.
(Borítókép: egy kutya a repülőgépen. Illusztráció: Getty Images)