Csalódottságának adott hangot több vásárló, aki egy közkedvelt márka adventi naptárával lepte meg a gyerekeit. A népszerű csokoládéműhelyt sorra kritizálják a közösségi médiában.

Nemsokára jön a Mikulás, a szülők többsége pedig már bevásárolt az alkalomból a gyerekeinek. A meglepetések között minden bizonnyal egy-egy adventi naptár is szerepel, ám mint kiderült, nem mindegyik típussal vannak megelégedve a vásárlók – legalábbis Nagy-Britanniában. A szigetországban a gyerekek mostanra már megkapták a csokikalendáriumot, ott ugyanis más hagyományok uralkodnak, a szülők pedig az egyik népszerű márka terméke miatt már most panaszkodni kezdtek.

Az borította ki a bilit a brit családoknál, hogy a Celebrations nevű népszerű márka adventi kalendáriumának első három ablaka eddig mind egy-egy Bounty-csokit rejtett.

„A gyerekeim nagyon csalódottak voltak, hogy egymást követően három Bounty-szeletet találtak a naptárban. Két gyerek, két kalendárium, és mindkettőnél ugyanez a helyzet” – panaszkodott az X-en egy szülő. 

A felháborodást joggal nevezhetjük amolyan első világbéli problémának, hiszen a világ számos helyén a gyerekek még csak azt sem tudják, mi az a csokikalendárium, abból a szempontból azonban érthető a panasz, hogy a márka nem éppen a legolcsóbb a kínálatban, ennek tetejében pedig a Bounty a legkevésbé népszerű a gyártóhoz tartozó csokoládék közül – főleg a gyerekek körében.

„Mi is két kalendáriumot vásároltunk a gyártótól, és nálunk is ez volt a helyzet mindkét terméknél. Biztos gyártási hiba, ugyanakkor az összes közül a legrosszabb csoki, amit a gyerekek kaphatnak. Nincsenek is lenyűgözve” – írta egy másik szülő, míg egy harmadik azzal kezdett fenyegetőzni, hogyha az összes ablak kókuszos csokoládékat fog rejteni, akkor a gyártó ajtaján fog kopogtatni velük.

Tönkreteszik az egész adventi kalendáriumi időszakot

– jegyezte meg egy újabb felháborodott szülő.

(LADBible)

(Borítókép: Adventi naptár. Illusztráció: Getty Images)