Egy híres pizzamárka úgy döntött, a szerelmesek ünnepére egy pepperonis pizza ihlette parfümöt dob a piacra.

A világ egyik legismertebb pizzás cége, a Domino's úgy döntött, beszáll a Valentin-napi őrületbe, nem is akárhogyan. Bár nem kifejezetten a profiljuk, most piacra dobnak egy limitált kiadású, a Pepperoni Passion pizzát idéző illatot.

Az Eau de Passion fantázianevű pizzás parfüm a leírás szerint ellenállhatatlan fűszeres, borsos és fás, meleg alapjegyeket tartalmaz.

A szerelemre és pizzára vágyók február 10-17. között szállhatnak versenybe a cég weboldalán, hogy megszerezzenek egyet az egyedi 30 ml-es üvegek közül. A Domino's már többször próbálkozott a piacon különféle nem ehető termékekkel, korábban már készítettek melegítő ruhát a futárok számára, és egy egyedi szettet is a Glastonbury fesztiválra.

A parfüm illatának kiválasztása nem volt véletlen, ugyanis a cég szerint a Pepperoni Passion pizzájuk forgalma jellemzően 50 százalékkal nő minden évben Valentin-napon. Arra számítanak, hogy idén február 14-én több mint egymillió pizzát készítenek majd a szerelmeseknek. Aki ezután már egymáson is szagolhatják a népszerű fogást.

Az illat reklámarca, Luke Debono egykori testépítő szerint az Eau de Passion tökéletes ajándék a szenvedélyes pizzakedvelő pároknak, akik idén Valentin-napon szeretnék kicsit felfeldobni az ünnepet. „Mi lehet vonzóbb egy partner számára, mint egy füstös, fűszeres illat, amely szenvedélyt ébreszt?” – mondja,

Hát tényleg, mi más is lehetne...

(NyPost)

(Borítókép: férfi parfümösüveggel a kezében. Illusztráció: Getty Images)