Őrült dologra vetemedett egy fanatikus svájci nőszemély, aki annyira rajong az egyik energiaital márkáért, hogy a karjára tetováltatta annak vonalkódját. A kóddal végül vásárolni ment, a rendszer pedig képes volt azt beolvasni.

Őrületes videó kezdett vírusként terjedni a TikTokon: egy svájci nő a karjára tetováltatta a kedvenc energiaital márkájának a bolti vonalkódját, amelyet leolvasni képes az önkiszolgáló pénztáraknál.

A márka nem más, mint a Red Bull, a tetoválással pedig nemcsak azt akarja kifejezni, hogy ez a kedvenc energiaitala, hanem az energia egyfajta szimbólumaként is viseli.

„Már egy ideje gondolkodtam azon, hogy tetováltassak egy vonalkódot” – kezdte Dew. „Eredetileg egy  brokkolira vagy valamilyen butaságra mutató kódot szeretettem volna, de aztán az energia kifejezési módjain elmélkedtem, így jutott eszembe a kedvenc energiaital márkám.  Aztán az ábrát feldobtam még egy nővérem rajza alapján készített féreg képével, amely megrágja kicsit a vonalkód sarkát” – mesélte. A tetoválásra 215 ezer forintnak megfelelő összeget költött.

Dew eleinte nem hitte, hogy a festett vonalkód működhet is, azonban a kíváncsiságtól vezérelve egy alkalommal megpróbálta azt leolvasni egy önkiszolgáló pénztárnál, a rendszer pedig csodával határos módon bevette a kódot.

„A tetováló művészem nagyon nyíltan kifejtette, hogy az efféle tetoválások élesben nem működnek, így egyáltalán nem számítottam rá. Másnap azért kipróbáltam a munkahelyemen, és eszméletlenül izgatott lettem, amikor mégis működött” – vallotta be a nő, akinek az erről készült videóját már több mint 7,9 millióan látták a TikTokon. A felvételen látszik, ahogy a gép becsippantja a Dew karján lévő tetoválást, majd a képernyőn megjelenik a 250 milliliteres RedBull-tétel.

„Mindenkinek, aki azon gondolkodik, hogy működik-e a Red Bull vonalkódom, igen, működik” – áradozott Dew a közösségi médiában, ahol teljesen lenyűgözte a nézőket. Még a németországi RedBull is „elképszetőnek” titulálta a látottakat a kommentszekcióban. Voltak persze kritikus hangok is, akik elsősorban arra mutattak rá, hogy a csak addig fog működni a tetoválás, amíg meg nem változtatják a termék kódját.

(NewYorkPost)

(Borítókép: Vonalkód tetoválás. Illusztráció: Getty Images)