Egyre fiatalabb korban alakul ki újabban a gyerekek önálló, szülőktől független stílusa, amelyet erősen befolyásolnak a tévésorozatok, reklámok és a valóságshow-k - hangzott el a hétvégén megrendezett III. Gyerek és Tini Trendnapok rendezvényén. A márka vonzereje egyre erősebb, és az a legfontosabb, hogy a barátoknak és az osztálytársaknak tetsszen az új holmi. A tinik nem szívesen veszik fel a mama által "édesnek" és praktikusnak tartott nadrágokat és pulóvereket - állítják a magyar divatszakemberek. A kicsik mindinkább a nagyobb tinik stílusát utánozzák. A 2004-es gyerekdivat főbb jellemzőire is választ kaphattunk a budaörsi rendezvényen. A standok kínálatából kitűnik, hogy az idei szezonban a színek viszik a prímet. A napfény, a zöldségek és a gyümölcsök, valamint a neonszínek a jellemzők a kisebbeknek és a nagyobbaknak szánt modellekre. A kényelmes, sportos vonal mellett feltűnik Óceánia flórája és a keleti hatások is. A csíkok és a nyomott virágminták a felnőtt módit idézik.