A Magyarországon is piacvezető hipermarket lánc angliai újdonsága, hogy úgy lehet be állítani a bevásárlókocsit, mintha a vásárló a valóságosnál nagyobb súlyú árut tolna, vagyis edzheti is magát a hétvégi bevásárlás közben. Ez a bevásárlókocsi úgy működik, mint egy edzőgép. Be lehet állítani egy bizonyos súlyra, terhelésre. Ha mondjuk 21 kiló árut pakoltak bele, akkor egy gombnyomás után úgy fog viselkedni, mintha 78 kilónyi súlyt kellene arrébb tologatni: ekkor nehezebb lesz megmozdítani, ami fogyaszt és fejleszti az izmokat.

A fitnesz-bevásárlókocsi egyre népszerűbb. Arról nem szól a hír, hogy ez az új szokás befolyásolja-e a vásárlást. Előfordulhatna ugyanis, hogy a nagyobb terhelés hatására a vevők előbb elunják a gondolák és polcok közötti fárasztó vándorlást.