A brit férfiak többsége szerint a test- és főleg a bőrápolás nem éri meg, hogy az ember időt fordítson rá. A brit férfiak többsége számára a reggeli összekészülődés gyorsasága sokkal fontosabb a személyes higiénia ügyeinél. 55 százalékuk azt mondta, hogy "szépítkezésre" legfeljebb 15 percet fordítanak, a megkérdezettek 27 százalékánál pedig ez az idő alig tíz perc, írta a The Independent magazin.
Korábbi merész előrejelzések azt jósolták, hogy erősen megnő majd az igény a férfi parfümkészítményekre, ám - mint azt a Mintel felmérése bizonyítja - a kereslet öt év alatt csak húsz százalékkal emelkedett, s a brit férfiak nem kevesebb mint egyharmada egyáltalán nem használ semmiféle dezodort. A Mintel elemzője, James McCoy szerint a férfiak azért vonakodnak az illatszerek és kozmetikai készítmények használatától, mert szerintük ez nőknek való dolog. "A termékválaszték óriási, de a merketingcélok szempontjából alighanem a nevelésnek is fontos szerepe van" - mondja az elemző.