Terézvárosban, már hagyomány, hogy megrendezik a Melyik a legszebb belvárosi kirakat? című versenyt. Az idén több mint hatszáz üzlet volt versenyben, és a vetélkedésből végül a 25 éve nyílt Boszorkánykonyha körúti kirakata került ki győztesen.

A díjat a VI. kerületi polgármester, Verók István és a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara VI-VII. kerületi vezetője, Cseresnyés Gábor adta át szerdán a győztes bolt vezetőjének. "A szép kirakat része a kereskedelmi kultúrának, egy város arculatának" - hangsúlyozta a polgármester-

Ma már hat üzlete van a Boszorkánykonyhának, amely szezontól és kortól függetlenül a budapesti nők kedvenc böngésző helyévé vált. Kéthavonta rendezik át a kirakatot, amelyet nagyon fontos vevőcsábító eszköznek tartanak, ennek ellenére a bevásárlóközpontokban lévő boltjaik forgalmukat tekintve messze lekörözik a körúti vagy akár a belvárosban lévő üzleteiket. A díjátadás után némi szakmai vita alakult ki arról, hogy a plázák mennyiben fejlesztik a kirakatkultúrát, a többség véleménye szerint azonban kevéssé, hiszen a bevásárlóközpontokban lévő üzletek többnyire üvegfalúak, a bolt maga az árumustra. A Boszorkánykonyha üzleteiben a karácsonyi sláger az angyalka minden formában, nagyságban, valamint a gyertyák, mécsesek és mécsestartók.