2006-ban a 100 leggyakrabban keresett kifejezések között ismét - mint szinte minden évben - a szexualitással és erotikával kapcsolatos szavak voltak döntő többségben - derült ki az Etarget felméréséből. A kulcsszavas reklám rendszert üzemeltető cég szerint 100 top-szóból megközelítőleg 14.600.000 beütés kapcsolódott a népszerű témához, ami nem meglepő. Az viszont már az, hogy a közüzemi díjak megemelése hatással van a szexre.

A szerződéses partnereiknél megjelenített reklámlinkjeiket tartalmazó oldalakon történő keresések alapján a cég folyamatosan frissíti honlapján a 100 leggyakrabban keresett szó listáját. A szex, pornó és női testrészek mellett ezúttal meglepő módon dobogós helyet foglal el a "gáz" és 7. helyen szerepel a "víz" szó.

A 100-as listából egyéb érdekességek is kiderülnek például, hogy az egyedüli szappanopera a Csacska Angyal, az egyetlen együttes a Tokio Hotel, és az egyetlen ország, Horvátország, amit a felhasználók rendszeresen keresnek az Etargettel szerződésben álló 176 magyar portálon.