A Brit Reklámszabályozó Hivatal (ASA) arra kötelezte az Armani divatcéget, hogy vonja ki a forgalomból az Armani Junior márka magazinokban megjelent reklámfotóját. A kép állítólag szexualizálja a gyermekeket, illetve a gyerekek között népszerűsíti a szexualitást.
|
Androgün
A brit reklámszabályozó felügyelet, az Advertising Standards Agency szerint a képen nem egyértelmű a modell neme, és a reklám a szexualistásra hívja fel a figyelmet. A márkanév tulajdonosa, az Orthet Ltd., azonnal beleegyezett, hogy a reklám ne jelenjen meg többet.
A felháborodott reklamálóknak az volt a kifogása a kép ellen, hogy az "túlságosan szexuális", "felbátoríthatja a pedofilokat", és "kihasználja a képen szereplő fiút". Az ASA miután kivizsgálta az ügyet, kijelentette, hogy a reklámkampányt azért tarthatták sértőnek egyesek, mert a rajta szereplő gyermek képe a nemiséget hangsúlyozza.