Pár évvel ezelőtt hódította meg az internetet az a 36 kérdés, melyeket ha felteszünk valakinek, állítólag garantáltan szerelembe esik velünk. A kérdések nagy népszerűségnek örvendenek – azokról TED-előadás és egy Agymenők-epizód is született –, s bár Viszkok Fruzsinának és Havasi Virágnak nem volt célja románcba bonyolódni egymással, mégis megválaszolták őket.

A különleges, mély és tartalmas beszélgetés megindítására való kérdéseken ugyanis egy baráti társaság is bátran végigmehet. A módszert egyébként Arthur Aron és munkatársai dolgozták ki, akiknek célja eredetileg az volt, hogy kísérleti úton vizsgálhassák a folyamatot, ahogy két ember beszélgetés útján közeli viszonyba kerül egymáshoz. Az okosan megszerkesztett kérdések három blokkból állnak, amelyek egyre mélyülő, egyre intimebb kérdéseket tartalmaznak.

A lányok is egyetértenek abban, hogy a kérdéssor megválaszolása könnyedén segíthet elmélyíteni egy kapcsolatot, mivel olyan témák is terítékre kerülnek általa, melyek egy hétköznapi beszélgetés során nem biztos, hogy felmerülnek.

Havasi és Viszkok a Púdermentes legújabb epizódjában a 36 kérdésből összesen 12-re adott választ. Többek között az is kiderült, hogy a lányok kit hívnának meg vacsoravendégnek, ha a világon bárkit vendégül láthatnának, és hogy számukra miből állna egy „tökéletes” nap. A többi kérdést, melyek meghozzák a varázslatot, ide kattintva is elérheti.

Creator TV

A Creator TV a Post For Rent Influencer Marketing cégcsoport saját YouTube-csatornája, ahol elsősorban a kizárólagos véleményvezéreik jelennek meg a felületen publikált specifikus produkciókban. A videókban közismert vendégszereplőket is láthatnak a nézők. A csatorna célja, hogy köztes alternatívát teremtsen az egyszerű közösségi média és a kidolgozottabb tévés tartalmak között, ezzel egyedi formátumokat kínálva a 15 és 45 év közötti korosztálynak, a jövőben akár tévés produkciós cégekkel együttműködésben.

 (Borítókép: Viszkok Fruzsi és Havasi Virág. Fotó: Vincze Gábor)