A műsorvezető fontosnak tartja, hogy csak olyan dolgokat reklámozzon, melyeket ő is kipróbált vagy tesztelt.

Az ismert televíziós személyiség az utóbbi időben egyre inkább a bőrápolás világában merült el. Könyve is jelent meg a témában, van egy saját beauty webshopja, és YouTube-csatornáján keresztül ismert nők szépség rutinjába leshetünk be. Ebben az epizódban a Púdermentes műsorvezetői kifaggatták Lilut a legfontosabb bőrápolási trükkökről, tippekről és szabályokról.

A műsorvezető az interjúban többek között arról is beszélt, hogy már tíz éve minden barátnője tőle kér tanácsot, ha problémájuk van a bőrükkel, vagy smink tippeket szeretnének. Azt is elmondta, hogy ha a közösségi oldalain megmutat egy terméket, azt is tudatosan teszi.

Rengeteg irodalmat elolvastam, bőrgyógyászokkal, kozmetikusokkal készítettem beszélgetést, akár hosszú órákon át. Az együttműködéseimben is figyeltem rá az elmúlt öt-hat évben, hogy ne motorolaj vagy pelenka szerepeljen, hanem ez. Én nagyon szeretem az influenszereket, ha tudom, hogy minek az influenszerei. Nekem nem az az influenszer, akit sokan követnek és sok reklám van az oldalán. Az más. (..) Az influenszerséget összekeverjük a sok követővel, meg ezzel a fajta ismertséggel

– mondta Lilu.

Creator TV

A Creator TV a Post For Rent Influencer Marketing cégcsoport saját YouTube-csatornája, ahol elsősorban a kizárólagos véleményvezéreik jelennek meg a felületen publikált specifikus produkciókban. A videókban közismert vendégszereplőket is láthatnak a nézők. A csatorna célja, hogy köztes alternatívát teremtsen az egyszerű közösségi média és a kidolgozottabb tévés tartalmak között, ezzel egyedi formátumokat kínálva a 15 és 45 év közötti korosztálynak, a jövőben akár tévés produkciós cégekkel együttműködésben.

(Borítókép: Lilu, Viszkok Fruzsi, és Havasi Virág. Fotó: Vincze Gábor)