Ha már megvolt a heti kétszer négy órán keresztül a kamerába mosolygó fiú, akkor nem hagyhatjuk szó nélkül azt a több mint 100 ezer feliratkozóval rendelkező youtubert, aki legalább ennyire eredeti, de legalábbis pihent ötletet valósított meg.

A gasztroforradalom epicentrumában már minden formában és minden fórumon megemlékeztek már a kajákról. Vannak videós kihívások, amikben fura nemzeti ételeket kell enni; vannak sima netes szakácsok, tévés főzőműsorok, amatőr szendvicskészítők, profi séfek, és így tovább. Az ételkritizálás sem mai találmány, de talán ilyen formában még senki sem csinálta,

tinédzserként, lenyalt hajjal, (feltehetőleg a méretben kicsit bő, válltöméses, iskolai ünnepségekre felvett) zakóban, ingben, nyakkendőben, olcsó, fagyasztott, gyorséttermi kajákat tűpontosan, de leginkább a részleteekben elveszve elemezni azokat.

A show nem csak annyi, hogy leül, eszik, mond pár hangzatos mondatot, aztán vége is. Áhhh! Olyat mindenki tud. A The Report Of The Week csatorna házigazdája el, illetve felolvassa a dobozon található utasításokat, összetevőket, beszél magáról a gyártóról, hogy tudjuk mégis mekkora cég termékével áll szemben a fogyasztó. Aztán jön maga az étel. Elsőként a külcsín, hogy miként jelenik meg a dobozon látható gusztusos ételfotó a valóságban, hogy összhangban vannak-e a formák, színek és textúrák, majd jön a kóstolás, ami igazából az étel szó nélküli elfogyasztása. Végén jön az értékelés.

Azt hiszi, hogy ez valami vicc? Itt semmi sincs poénra véve, még akkor sem, amikor az ételkritikus kitér a fagyasztott pizzában visszaköszönő olívaolaj ízére. Innen már sejthető, hogy mekkora hangsúlyt kapnak a tényleges feltétek. A csirke sincs annyival elintézve, hogy jó vagy éppen rossz, vagy ahogy a konyhai szakzsargon megköveteli: alul-, esetleg túl készült.

Amint a fenti videó is jól mutatja, az ínyencségének semmi seb szab határt, gyorskajákat és energiaitalokat is tesztel.