A világot szép lassan beborítják a céges logók. Próbálja ki azt, hogy körülnéz ott, ahol éppen most van, vajon hány céges logót lát maga körül? Biztos lesz egypár, ha más nem, azon a számítógépen vagy egyéb kütyün, amin most éppen a Velvetet olvassa. A Velvet piros-fekete logója ott kell, hogy legyen a bal felső sarokban, a logókból összerakott borítóképről nem is beszélve.

A világ legnagyobb cégeinek emblémáival annyira sokat találkozunk, hogy az embernek szinte már az agyába vésődtek ezek a jelvények. Az alábbi kvízzel azt tesztelheti le, hogy ez mennyire van így. 16 darab, világszerte ismert multi logóját fogja látni egymás után, mindegyiket 15 másodpercig. A 16 logónak a felét egy kicsit módosítottuk, a másik felét meghagytuk úgy, ahogy mindig szoktuk látni.

Igen, a feladat az, hogy fel kell ismerni, hogy melyik logó van módosítva és melyik látható eredeti formájában. Ha tudja, hogy melyik cégről van szó, szuper, ha nem, az se gond, nem ez a feladat (de nem túl valószínű, hogy lesz közte olyan vállalat, amiről ne hallott volna). Az egyértelműség kedvéért: a színeken, árnyalatokon senki ne akadjon fenn, sose csak annyi a módosítás, hogy mondjuk kicsit világosítottunk a Milka liláján vagy sötétítettünk egyet a Benetton-zöldön, ennél konkrétabban és egyértelműbben pancsoltunk bele a következő 16 logó felébe.

16 logót mutatunk, a felét eredeti állapotában, a felét kicsit módosítva. Felismeri, hogy melyikkel nem csináltunk semmit és melyiken változtattunk?

Sajnos nem sikerült :(
Kérjük próbálja meg újra.
Indulhat a kvíz »
Hozzászólna? Írjon nekünk Facebookon!
Teszt: tényleg az agyába vésődtek az ezerszer látott céges logók?

A világ legnagyobb vállalatainak logóit mutatjuk ebben a kvízben. Feltűnik önnek, ha valamelyiken változtatunk egy kicsit? Próbálja ki!

93 · Oct 30, 2017 11:56am Tovább a kommentekhez
Facebook Comments