A Mattel a Kith nevű ruhamárkával kollaborált az ikonikus baba 60. születésnapjának alkalmából. A modelleket elnézve kétségkívül az Instagramról ismert influenszerek ihlették a kollekciót, nem csak a ruhák tekintetében - írja a Paper magazin.

Barbie már a kezdetektől fogva darázsderekú, szőke idolként, vagyis afféle örök szépségként volt ismeretes világszerte. Ahogy teltek az évek, a készítők felismerték, hogy a legtöbb hölgy nem a babához hasonló adottságokkal rendelkezik, így piacra dobtak kifejezetten testpozitív darabokat is. Voltak telt, alacsony, narancsbőrös és striás babák, illetve készítettek kerekesszékben ülő és műlábas modelleket is.

A Kith kreációhoz azonban nem kérdés, hogy az Insta-lányok adták az ihletet. A kollekcióban szereplő babáknak nem csak a ruházata illeszkedik a képmegosztón ismert trendekhez, hanem az arcberendezésük is. Az új Barbiek ugyanis szigorú tekintettel, botoxolt arccal és feltöltött szájjal csücsörítenek, még a megszokott fogvillantós mosolyt sem festették fel rájuk.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

We’re proud to announce our collaboration with Barbie. We’ve worked together to create a special experience for our customers where you will have the chance to create the official Kith x Barbie doll. Starting this Saturday 9/21 we will be hosting styling appointments where customers will get to select one of the four dolls we’ve created and then style them in a look from 100 different Kith Women apparel pieces. One of these submissions will then be selected to be produced as the official Kith x Barbie doll. Explore the extent of this partnership now via link in bio. *UPDATE* All appointment slots have officially been filled. Walk-ins are welcome but cannot guarantee access. Stay tuned for further updates.

Kith (@kith) által megosztott bejegyzés,

Érthető, hogy a trendek változnak, de tekintettel arra, hogy ezek a játékok elsősorban gyerekeknek készülnek, nem feltétlenül jó irány, ha a kislányok szemmel láthatóan tökéletesített babákkal játszva nőnek fel.