Legújabb reklámkampányában régi királyi családok leszármazottait és a rokonságukba tartozó méltóságokat vonultat fel az egyik luxus szállodalánc. Az előkelőségek között két magyar uralkodói sarj is feltűnik.

Hotel Royalty since 1887 című reklámfilmjében arra próbálja felhívni a figyelmet az Accor-csoporthoz tartozó Raffles luxusszálloda láncolat, hogy mennyire imádják őket a társadalmi piramis csúcsán lévők, azaz az uralkodócsaládok tagjai.

Az  imázsvideóban hat ilyen személyt mutatnak be, akik éppen életük legemlékezetesebb pillanatait töltik el a szállodalánc szingapúri hoteljében.

Köztük van egy anya-lánya páros, akik a felirat szerint magyar uralkodócsalád rokonságába tartoznak. Ők a 80 éves Anna Gabriele von Habsburg-Lothringen, aki von Wrede hercegnőként látta meg a napvilágot, majd beházasodott az egykori Osztrák-Magyar Monarchia uralkodócsaládjába.

apósa az utolsó magyar király, IV. Károly volt.

Illetve Anna lánya, Catharina von Habsburg-Lothringen osztrák főhercegnő, magyar és cseh királyi hercegnő, aki sikeres bestseller szerző. Marie Antoinette-ről írt életrajzi regénye például magyarul is megjelent.

A többi királyi sarj között két „hivatásos modell” is feltűnik. Az anyai ágon hongkongi Nikolai dán királyi herceg nyitott már meg Dior Men show-t is a kifutón, míg a divatmarketingből diplomázott Olympia görög és dán királyi hercegnő a Dolce&Gabbana és a Louis Vuitton divatházak egyik kedvence, mindkettőnek volt már reklámarca is.

Feltűnik még a kisfilmben Sawai Padmanabh Singh dzsaipúri maharadzsa, aki korábban szintén megmártózott a divatéletben.

Bár az utolsó előkelőség, George Spencer-Churchill nem számít királyinak, jelenleg ő az angliai Blandford márkija, valamint Marlborough hercegi címének örököse olyan felmenőkkel a rokonságában mint Sir Winston Churchill és Lady Diana Spencer, walesi hercegné.

(the GENTLEMAN'S view)