Előbb a jelszómegosztás ellen léptek fel, most pedig újabb lépésre szánták el magukat.

A Netflix volt az első nagy streaming-szolgáltató, amely fellépett a felhasználók által kihasznált jelszómegosztás ellen. Ez az akció az elemzők szerint mintegy 6 millióval növelte az előfizetők számát a harmadik negyedévben, de a streaming úttörője nem elégszik meg ennyivel. 

Egybehangzó információk szerint a vállalat meg fogja emelni a reklámmentes előfizetésének az árát.

Ezzel azt érnék el, hogy a hirdetéseket is lejátszó – jelenleg legolcsóbb –, Standard with Ads (vagyis reklámokkal teletűzdelt – a szerk.) csomagja felé terelje az előfizetőket. A reklámmentes és reklámos előfizetési csomag viszonylag újdonságnak számít a szolgáltatónál. A cég reklámokkal tarkított Standard előfizetése nem minden országban érhető el, így például hazánkban sem vehetik igénybe az előfizetők.

Az Egyesült Államokban ennek a csomagnak 6,99 dollár a havidíja, míg a reklámmentes Standard változat 15,49 dollárba kerül, vagyis a kettő között 8,5 dollár az árkülönbség, ami jelentősnek mondható. 

(reuters)

(Borítókép: Otthon tévéző férfi. Illusztráció: Sercan Ertãœrk/Getty)