Többen nem férnek hozzá a bankszámlájukhoz azok közül, akik az ERSTE ügyfelei. A pénzintézet okostelefonokra fejlesztett felülete, a George nem jeleníti meg egyes felhasználók számlaegyenlegét és bankkártyáit, valamint sok tranzakció is akadozik.
Mindez elég ijesztő módon jelenik meg az applikációban, a rendszerüzenet ugyanis arról ad tájékoztatást az ügyfeleknek, hogy „nincsenek megjeleníthető termékeik”, mintha a számláik és bankkártyáik – a pénzükkel együtt – eltűnt volna. Valójában azonban csak egy rendszerhibáról van szó.
„Tájékoztatunk benneteket, hogy technikai okok miatt a George átmenetileg nem érhető el. A kártyás fizetés, készpénzfelvétel zavartalanul működik. Dolgozunk a megoldáson, az okozott kellemetlenségekért szíves elnézéseteket és megértéseteket kérjük” – fogalmazott az Erste Bank a Facebook-oldalán egy hozzászólásban.
A bejegyzésnél többen is panaszkodni kezdtek, főleg azért, mert az ügyfélszolgálat is elérhetetlenné vált. Más olyan további problémákra is felhívta a figyelmet, hogy két nappal ezelőtt mínuszba került a számlája egy hiba miatt, ráadásul a bank kétszer könyvelt el neki egy tételt.
FRISSÍTÉS:
Egy, az Erste Bank Facebook-oldalán található hozzászólás szerint újra, hibamentesen elérhető a George.
„Köszönjük a türelmeteket, a George újra teljes funkcionalitásában elérhető minden ügyfelünknek. Az okozott kényelmetlenségért elnézéseteket kérjük!”
(Femina)
(Borítókép: Online számlakezelés. Illusztráció: Getty Images)