A Motif alapos elemzése után (mely az Instagram 2010-es megszületése óta figyeli a közösségi oldalt)  a Yahoo írta meg, hogy melyik a legtöbbet használt, turistalátványosságra vonatkozó hashtag Instagramon. A válaszért nem kell annyira messzire menni, még a kontinenst sem kell elhagyni. Annyit már most elárulunk, hogy a borítóképünk csalóka: nem a római Colosseumról van szó.

Mielőtt azonban elárulnánk a nyertest, azt osztjuk meg önnel, hogy melyik hely szerezte meg a második helyet: ez a Las Vegas Strip, vagyis az amerikai város kaszinókkal és hotelekkel telepakolt része, amit több mint 4,8 milliószor említettek már Instagramon.Las Vegas

A harmadik helyet pedig a New York-i Times Square érdemelte ki, amit 3,9 milliószor hashtageltek be.

Na és akkor most már térjünk vissza Európához és a lista első helyezettjéhez: ami nem más, mint a párizsi Eiffel-torony, amiről több mint 5,8 millió kép van Instán. 

Ázsiai desztináció  szinte egyáltalán nem szerepel az összesítésben, a közel-keleti régióban pedig a Dubajban található Burdzs Kalifa nevű felhőkarcoló a legtöbbet fotózott turistalátványosság, 3,5 milliószor került fel a képe a közösségi oldalra.