horoszkóp

Sosem gondoltuk volna, hogy valaki büszke lesz arra, hogy Oscar Pistorius házát bérli

vik
2015.10.17. 15:43

Az alábbi videón David Scott és Kagisko Mokoape látható. Előbbi egy mezőgazdasági beruházásokkal foglalkozó, 33 éves illető, aki Oscar Pistorius villáját bérli. Tudják, azt, amelyben a sportoló lelőtte a barátnőjét.

Na, a felvételből kiderül, hogy azt tervezik: ebben a házban lesznek az legnagyobb bulik minden hétvégén, és mindenkit sok szeretettel várnak, de természetesen a főszereplők csakis tüzes csajok lehetnek. A bulizási szándékot tartják szem előtt a ház újratervezése és átalakítása során is.

A kisfilmen látszik, amint végigjárják a fényűző Silver Woods birtokot és a házat, beleértve a fürdőszobát is, ahol 2013-ban Pistorius agyonlőtte Reeva Steenkampet.

„Sajnáljuk őt, rettenetes, ami vele történt, de én jól érzem itt magam, mert ez az otthonom”

- mondta Scott, aki egyébként már egy hónapja bérelt egy ingatlant az utcában, és amint meghallotta, hogy Pistorius háza kiadó, azonnal átköltözött. Mellesleg tehetségesen pózolt két BMW-je mellett és azzal is szívesen dicsekedett, hogy épp most vett egy Range Rovert is. (Ez a tárgy szempontjából teljesen indifferens, viszont kifejezetten bicskanyitogató).  

A legvisszataszítóbb azonban az, hogy nem csak hogy ezt a videót elkészítette, de a Facebook-oldalára is szívesen posztolt ezzel kapcsolatban, többek között megosztott egy fotót a WC-ről, ezzel a szöveggel: „Na, mit gondoltok, mi történt itt?”

Miután ez többeknél is kivágta a biztosítékot, annyit tett hozzá, hogy ő nem akarja meggyalázni a házat, simán csak nagy rajongója  az egyébként rövidesen szabaduló Pistoriusnak, ami abból is kiderül, hogy sokat edz és régen atletizált az iskolában. (Így már minden világos, köszönjük).

Scott azóta, mondjuk úgy, hogy bocsánatot kért, egész pontosan azt mondta, hogy szerinte teljesen másképp ment át az üzenet, mint ahogy azt szánta, ugyanis ez a videó inkább az életet ünnepli, mint bármi mást, és emlékeztet arra, milyen értékes is valójában. Később a Facebook-on hozzátette, hogy amúgy sem létezik olyan, hogy rossz reklám. „He he.” 

Egyébként a videót egy online dél-afrikai felmérés szerint a nézők 52 százaléka undorítónak találta, 42 százaléka közömbös volt, 6 százalék szerint pedig röhögött rajta.

Pistorius ügyvédje nem akart nyilatkozni az ügyben, egész egyszerűen túl bizarrnak találta az egészet.