De ha kimegy az utcára az ember, akkor nagyon sokszor olyan érzése lehet, mintha mindenki ugyanazokat a kollekciókat hordaná. Mi a véleményed erről?
„Az internetkultúrának hála, a mai fiatalok nagyon gyorsan szereznek információt mindenről, így a divatról is, sőt, az online vásárlásnak köszönhetően olyan darabokat is be tudnak szerezni, amik itthon nem elérhetők. Minden adott, hogy szinte azonnal reagálni tudjanak a trendekre.
Ugyanakkor az is megvan, amit mondasz, mivel az öltözködés terén az ember sokszor az elvegyülést, a betokozódást választja a kitűnés, különcködés helyett. Ez egy teljesen egyszerű pszichológiai dolog, hogy sokszor a csapathoz tartozás részesül előnyben az elkülönüléssel szemben.
Igazán egyedi öltözködésre egyre kevesebb példát látok.
Naprakész, viszont kicsit homogén az utcai divat jelen pillanatban. Közben pedig ott van az, hogy a Fast Fashion (Zara, Pull and Bear, stb.) üzletek kínálata is óriási, a ruhák kombinálhatósága pedig végtelen, szóval lehet tömeggyártott ruhadarabokból olyan összeállítást csinálni, ami aztán hűen tükrözi viselőjének egyéniségét. És pont ez a lényeg. Yves Saint-Laurent is azt mondta, hogy nem a ruha a lényeg, hanem viselőjének egyénisége, aki/ami a darabokat plusz élettel és értelmezéssel tölti fel.”
Fotó: Rostás Bianka / Velvet