Hol van Vajna Tímea beígért fashion blogja? A válasz: 

sehol.

Vagy valahol nagyon a dark web legmélyén. De az első opció sokkal valószínűbb, mivel kizárt, hogy az életét kirakatban élő üzletasszony ne tenné közzé a hírt, hogy elindult a blogja.

Merthogy Vajna Tímea pont a Velvetnek mondta 8 hónapja, hogy bloggerként akar segíteni a nőknek a napi divatban.

Vajna Tímeának nincs honvágya.

Közzétette: Velvet – 2017. június 3.

Ezt próbáltuk kideríteni, hogy hol a blog, amikor rájöttünk, hogy Vajna Tímea instagramos követőinek száma hirtelen, egyik napról a másikra megugrott. És az ilyen egy csapásra történő növekedést legegyszerűbben követők vásárlásával lehet előidézni.

A videó első felében elhangzik, hogy egy csoport dolgozik azon, hogy bloggerként megjelenései legyenek, hogy fashion show-kon vegyen részt. Egyelőre nem úgy tűnik, hogy berobbant volna a köztudatba, hogy divatesemények állandó vendége lenne. Például a Golden Globe-os meghívóját Návai Anikó köszönte meg, mivel a poszt tanúsága szerint tőle és nem egy ügynökségtől kapta. Egyedül - az Instagram-oldala szerint - egy halloweeni bulin lehetett jelen úgy, mint modellügynökség által delegált modell.

 Próbáltam elérni a posztban jelzett Pure Modela Clubbal, de nem reagáltak megkeresésemre. Az érdekelt volna, hogy milyen kapcsolatban állnak Vajna Tímeával, merthogy az oldalaikon nem találtam arra utaló jelet, hogy náluk szerepelt volna Andy Vajna felesége. Ez volt 2017 októberében.

Korábban, áprilisban a Victoria's Secret modell Alessandra Ambrosio márkájának hivatalos közösségi oldala átvette Vajna Tímea egy posztját, amin egy Ále by Alessandra ruhában látható. Akkor se derült ki, hogy minek volt köszönhető a fotó újra megosztása. Megállapodás? Jófejség? Sose derül ki.

De még mindezek előtt volt az, hogy a Getty Images street style fotókat hozott le Vajnánéról. Majd jöttek a rejtélyes fashion videók, melyekben a Mr. Funkos üzletasszony válogatott módon mutatta meg testét a Maldív szigeteken. Ezek Vajna Tímea közösségi oldalaira kerültek fel. A Facebookon több mint 70 ezer lájkolója, az Instagramon pedig több mint 221 ezer követője van. a Facebookra feltett imázsfilmek nagyjából 50 ezer megtekintést generáltak, az Instagramra feltöltött videók olyan 30 ezres megtekintésre álltak be. Viszont Vajna tímea Instagram-profiljában megjelent egy YouTube-ra mutató link, ami a saját csatornájára visz. 8 hónapos a legrégebbi videó, ami az egyik ilyen ismert imázsfilm.

4 hónapja is felkerült egy videó, tehát ha nem is volt nagyon rendszeresen gondozva az oldal, de néha azért foglalkoztak vele. A lehetőség adott, hogy egy ekkora Facabook- és Instagram táborral a háta mögött ismert blogger, vlogger, fashion influenszer legyen.

A számokból és a kijelentésből, hogy egy csapat dolgozik azon, hogy Andy Vajna feleségének megjelenései legyenek, az látszik, hogy Vajna Tímea nem alulról építkező blogger akar lenni. Feltehetőleg az a cél, hogy előbb legyen egy felduzzasztott követői bázis, amit lehet mutogatni a szponzoroknak. Hétvégén szúrtunk ki egy  egyértelműen jelzett fizetett hirdetést Vajnáné oldalán, amiben még egy kis csavar is volt.

A paid partnershipnél egy Aspenben található luxushotel van megjelölve. Adja magát, hogy a poszt is a szállodáról fog szólni. Hát nem. Vajna Tímea Tomán Szabina diétáját tolja meg egy picit, hogy a Miss Universe szépségversenyben is zsűrizett modell fogyókúrás termékeivel fog 6 kilót fogyni.

Hogy egy Aspenben lévő hotel miért pont Vajna Tímeával akarja magát hirdetni, az jó kérdés. Talán az Instagramon lévő követőinek száma lehetett egy igen meggyőző érv. Ahogy azt korábban írtuk, 221 ezer követője van. Elsőre nem is volt gyanús, aztán jobban megnéztük, hogy ez mennyire reális adat. Például Mihalik Enikőnek, a világhírű modellünknek 162 ezer követője van. Valami itt nem stimmel. 

Megnéztük a socialblade.com segítségével, hogy miként alakult Vajna Tímea instagramos statisztikája. Amint az az alábbi képen is látszik, van egy-két kiugró adat.

2016 áprilisában 120 ezer követője volt. Volt egy gyors növekedés, mire agusztus végére már 182 ezer követője lett. Aztán hirtelen bezuhant az egész és megállt 150 ezernél. Onnan araszolgatott vissza több mint egy év alatt 190 ezerig.

Majd november 27-ről 28-ra hirtelen 228 ezren lettek a Vajna Tímea followerek, akik közül csak 8 ezren morzsolódtak le.

Ezen a két napon nem is posztolt semmit. Vagy már törölte azokat. Viszont a hirtelen jött 30 ezer új követő nem dobta meg a posztok lájkjainak számát. Átlagosan 2-5000 like van egy-egy fotón. De az 5000 nem jellemző, míg - csak a példa kedvéért - a 60 ezerrel kevesebb követővel rendelkező Mihalik Enikő posztjai inkább 3000 lájknál kezdődnek, amik simán felmennek 6, sőt, 10 ezerig is akár.

Az elmúlt napokban is volt, hogy a szokásos napi plusz 30-60 követő 1000-nél is több lett. Ez január 20-án történt, amikor Vajna Tímea a következőt posztolta ki.

❄️🌬❄️ #aspen #sunny #weather #travel #ski #skiing #snow #babyitscoldoutside #aspenhighlands #cloudnine #theaspenway

Timea Vajna (@timeavajna) által megosztott bejegyzés,

És ezt a videót, amihez azt a szöveget fűzte, hogy 

„Mert imádom a követőimet."

Ebben az esetben könnyen elképzelhető forgatókönyv, hogy a fenti poszt kikerült egy külföldi honlapra, ahol nagyot ment a kép, aminek köszönhetően a szokásosnál többen is bekövették Vajna Tímeát.

Viszont a 2016 agusztusában eltűnt 30 ezer követő, majd a 2017 novemberében egyik napról a másikra lett plusz 30 ezres rajongói tábor kicsit gyanús, mivel találomra kiválasztott celebek (Istenes Bence, Rubint Réka, Berki Krisztián, Kasza Tibor, Baukó Éva, Tóth Gabi, Majka, Bódi Sylvi) statisztikáját megnézve nem találtunk ehhez hasonló esetet.

Ön mit gondol?