A realitycelebnő elég profin űzi ezt a social média nevezetű dolgot. A múlt héten piacra dobott egy parfümöt. A saját illatát reklámozta az instáján és nyomta neki, ahogy a csövön kifért. Sikerült is eladnia az egész készletet, amivel a TMZ értesülései szerint röpke 4 nap alatt 10 millió dollárt, vagyis 2,5 milliárd forintot keresett.

Így nem lesz gondja a pénzzel  a harmadik gyermekének sem.

Visszatérve a parfümökhöz. Kardashiannak elég sok követője van. Az Instagramon 100 millió, a Twitteren 58 millió, a Facebookon 30 millió. ezekből a számokból is látszik, hogy elég nagy tömegek megmozgatására lehet képes. És most kiderült, hogy ez a tömeg nem csak lájkolásban nagyon erős, hanem bizony vásárlókként is egyből ugraszthatók. Kim Kardashian új parfümjét csak a közösségi oldalakon hirdették. azokról a felületekről sikerült szerezni annyi felhasználót, hogy 4 nap alatt elfogyott az egész készlet. És itt most nem kis mennyiségről van szó, mivel 300 ezer Kardashian-parfüm talált gazdára.