Mit választanál: felpofoznád Rihannát vagy bevernéd Chris Borwn arcát?
- tette fel a bájos kérdést a Snapchat egyik hirdetése, amely igen sok embernél azonnal kivágta a biztosítékot - lássuk be, teljes joggal.
A felhasználók vérlázítónak bélyegezték meg a látottakat, és sokan elképedve latolgatják azóta is, hogy mégis ki szerint helyénvaló egy efféle üzenet, reklám, nevezzük, aminek akarjuk.
Wow @Snapchat has lost their god damn mind who ever over there at that app company need to be fired. For putting this ad up talking about would u rather Slap @rihanna or punch @chrisbrown like the president over there @Snapchat need to reliquary this person who put this out pic.twitter.com/iusBs2waqs
— ❄️Miss Sheree💋 (@sheree_breezy12) 2018. március 13.
Egyesek szerint azonnal ki kéne rúgni azokat, akik hagyták, hogy ez megjelenjen, mások pedig hangot adtak azon véleményüknek, hogy ezzel a Snapchat lazán bebizonyította, hogy
TÁMOGATJA A CSALÁDON BELÜLI ERŐSZAKOT.
Rihanna ugyanis annak idején Chris Brown barátnője volt, és hát kettejük 7 éven át tartó kapcsolata nem volt éppen idillinek nevezhető, sőt. Volt ott hangos veszekedés, verekedés, pereskedés, miegymás, szóval akárhogy is nézzük, ez a hirdetés bőven túllépte az ízlésesség határait.
Az alkalmazást üzemeltető vezetőség az ügy kirobbanása után azonnal leszedte a reklámot, és kiadott egy közleményt, amelyben tudatta a felhasználóival, hogy a hirdetések ellenőrzése során hibát vétettek azzal, hogy akaratukon kívül teret engedtek egy olyan dolognak, ami nyilvánvalóan sérti a saját hirdetési irányelveiket.
Azóta egyébként azon dolgoznak, hogy az applikációban megjelenő összes reklámot átnézzék, és felülvizsgálják. Sokan úgy vélik, egy egyszerű bocsánatkérés ezek után nem elég.