Mit választanál: felpofoznád Rihannát vagy bevernéd Chris Borwn arcát? 

- tette fel a bájos kérdést a Snapchat egyik hirdetése, amely igen sok embernél azonnal kivágta a biztosítékot - lássuk be, teljes joggal. 

A felhasználók vérlázítónak bélyegezték meg a látottakat, és sokan elképedve latolgatják azóta is, hogy mégis ki szerint helyénvaló egy efféle üzenet, reklám, nevezzük, aminek akarjuk.

Egyesek szerint azonnal ki kéne rúgni azokat, akik hagyták, hogy ez megjelenjen, mások pedig hangot adtak azon véleményüknek, hogy ezzel a Snapchat lazán bebizonyította, hogy 

TÁMOGATJA A CSALÁDON BELÜLI ERŐSZAKOT. 

Rihanna ugyanis annak idején Chris Brown barátnője volt, és hát kettejük 7 éven át tartó kapcsolata nem volt éppen idillinek nevezhető, sőt. Volt ott hangos veszekedés, verekedés, pereskedés, miegymás, szóval akárhogy is nézzük, ez a hirdetés bőven túllépte az ízlésesség határait. 

Az alkalmazást üzemeltető vezetőség az ügy kirobbanása után azonnal leszedte a reklámot, és kiadott egy közleményt, amelyben tudatta a felhasználóival, hogy a hirdetések ellenőrzése során hibát vétettek azzal, hogy akaratukon kívül teret engedtek egy olyan dolognak, ami nyilvánvalóan sérti a saját hirdetési irányelveiket.

Azóta egyébként azon dolgoznak, hogy az applikációban megjelenő összes reklámot átnézzék, és felülvizsgálják. Sokan úgy vélik, egy egyszerű bocsánatkérés ezek után nem elég.