A magyar társadalom jelentős része, talán valamely rejtett punk identitásból fakadóan, vonzódik a cenzúrázott, szamizdat dolgokhoz – remek példa erre a mára legendássá vált „tiltott” sör esete, amely státuszát egyértelműen a cenzúrának köszönheti, nem pedig az ízélménynekKasza Tibor és Dér Henriett letiltott klipjén felbuzdulva feltúrtuk a bulvárszennyest, kutatva az olyan klipeket, amiket vagy a Youtube cenzúrázott, vagy a közönség gyűlölte annyira, hogy eltüntették az elérhető tartanunk közül. Mondanunk sem kell, hogy Dopeman és Majka is publikált olyan zenés tartalmat, amelyre a videómegosztó, sőt, az NKA nézett ferde szemmel, de olyan MTV-kompatibilis klip is került kényszerpályára, amit a benne látható, egykori Való Világ szereplő miatt kellett visszavonni. 

2017-ben önmagában az is sokakat kiakasztott, hogy Majka és Bye Alex szerzeményét támogatta a Nemzeti Kulturális Alap, aztán a 100 ezer forinttal megküldött klip napvilágot látott, és az NKA nem győzött elhatárolódni a szerintük obszcén daltól, ami a zseniálisan puritán u,u,u címet kapta. 

A Nemzeti Kulturális Alap kirekesztő, rasszista, obszcén, szélsőséges politikai elemeket tartalmazó produktumokhoz nem nyújt támogatást, ugyanakkor tiszteletben tartja a művészi szabadságot. A fenti elvek figyelembevételével az ügy kapcsán a jövőben bővítjük, pontosítjuk a pályázati dokumentáció tartalmát. Emellett azt is haladéktalanul megvizsgáljuk, hogy milyen arányú támogatás esetén, milyen formában indokolt az NKA logójának használata

– írta akkor közleményében az NKA.

Majka, azaz Majoros Péter már akkor is közösségi oldalait használta véleménye cenzúrázatlan közvetítésére, a számos kritikai hangot rövid, de velős sorokkal kérdőjelezte meg.

Egy dalt, vagy egy klipet lehet szeretni , vagy nem szeretni! Viszont hazugságokat terjeszteni róla , a médiában, és úgy beállítani ,mintha más milyen lenne ,mint amilyen, szerintem mocskos dolog. Mindenféle buta okoskodó komment nélkül , ami a szám minőségét kérdőjelezi meg , kérem írja meg nekünk bárki ,hogy melyik része NŐGYALÁZÓ a klipnek. Komolyan...

Íme az említett klip:

 A Blikk 2018-ban írt arról, hogy Vastag Csaba és Burai Krisztián Palimadár című klipjét tiltotta le egy időre a Youtube, méghozzá egy fedetlen női mell miatt.  Vastag visszafogottan annyit mondott, a némiképp szabados klippel igyekeztek felhajtást csapni a dal körül, de korántsem pornográf dolgokról volt szó. Burai szerint egy kb. 1 másodperces részletről volt szó mindössze, amit aztán ki is vágtak a videóból.

 Volt egy snitt, amit ki kellett cserélni, ahol nem megfelelően lógott az egyik hölgy haja oda, ahova kellett volna, hogy takarjon

– fogalmazta meg virágnyelven a zenész-producer, azt, hogy az egyik táncoslány mellei szabadon maradtak.

A következő elem a botránypozitív klipek listáján a ZURA nevű formáció ugyancsak egyszerű, K címmel futó dala. Amely vizuális leképzésében VV Vivien igyekezett nagyon csábos lenni, miközben a dal a nagyon csábos hölgyeket igyekezett rossz színben feltüntetni. A Velvet a klip letiltásakor megkereste a produkciót, akik azt mondták a Való Világos Vivien személye és a dal témája annyira kiakasztotta az embereket, hogy jobbnak látták eltüntetni egy időre az anyagot. Persze azóta már újra elérhető.   

 Végül két politizáló anyag: Dopeman mindig is hajlamos volt a tiltólisták közelében járni anyagaival, és ez az utóbbi időben sem változott. A Dopemaci című dalt szerzői jogok megsértésére hivatkozva került a süllyesztőbe, de tekintve, hogy különösebb stilizálás nélkül utalgatott az orális szexre, és szinte a teljes hazai rapszakmának és politikai elitnek beszólt, valószínűleg maga a szerző is számított a zárolásra, sőt lehet, hogy ez volt a célja. Bobafett A "keresztény"-nemzethy paradoxonista szekta büszke (közveszélyes) hívei című száma is tiltott anyag lett a Youtubeon, amelyben magyar szélsőjobbosok és Fidesz-szimpatizánsok fejébe költözött be a rapper, és bár érezhetően paródiának szánta, az oldalról, a gyűlöletbeszéd közvetítésére hivatkozta törölték.