Az augusztus végén férjhez ment Pintér Adrienn, alias Ada nemcsak műsorvezető, hanem influenszer is, így nem meglepő, ha közösségi oldalain különböző termékeket reklámoz. Az egyik hirdetésével, amellyel az Origót népszerűsíti, azonban nem aratott osztatlan sikert, több követője, köztük Fluor Tomi is beszólt neki miatta. 

#hirdetes Kávészünet és friss hírek olvasása a napsütésben egy sűrű nap közepén. Az Origo megújult webfelületén az új típusú tartalmakon túl hamarosan velem is találkozhattok.

szomorú...

- kommentelte a fotót Fluor Tomi, megjegyzése alatt pedig többen is gratuláltak neki, amiért le merte írni véleményét.

Amikor egy egyszavas kommenten több like van, mint magán a poszton. Nem mintha ez elolvasnád, de ritka nagy pozitív csalódás, az hogy ahhoz képest amit te képviseltél, használod a neved, hogy megmutasd mi ami tényleg rossz.

- olvasható az egyik hozzászólásban, és valóban: Ada hirdetéses posztját (szeptember 16-án, délután negyed háromig) 1336-an like-olták, Fluor Tomi egyszavas kommentjére 2776 szívecske érkezett. 

Mivel többen is kritikával illették az Ada által reklámozott sajtóterméket, kiemelve, hogy a lap mennyit foglalkozik Soros Györggyel és a migránskérdéssel, az influenszer sem hagyta szó nélkül a kommentelőket:

Mivel a munkám miatt mindig is a bulvárban mozogtam, most is ebben a témakörben találkozhattok majd velem. Eddig se nyilvánítottam véleményt az általatok említett témákban, a jövőben sem fogok.

Nem Ada az egyetlen influenszer, akit az Origo felkért, hogy reklámozza őket, írja cikkében a Kreatív Online. Ahogy a műsorvezetőnő, úgy több fiatal influenszer, például Markó Rebeka Origót reklámozó posztja is alatt találhatóak negatív kommentek. 

Ennél többre tartottalak. Sokáig felnéztem rád. Ez viszont nagyon nagy melléfogás volt sajnos. Szomorú

- olvasható az egyik mérsékeltebb hangvételű kritizáló posztja.