Az Én Stílusom. Az Én Történetem címen indított kampányt a Magyarországon újonnan induló, ám Európában az egyik vezető online divat- és életmód platform, a Zalando. A márka hazai művészek és tartalomgyártók bevonásával inspirálja a divatrajongókat, hogy szabadon, saját stílusuknak megfelelően tudják kifejezni önmagukat a webshopon elérhető több mint 1700 márka segítségével.

Az önkifejezést népszerűsítő akció során hazai fotósok, művészek és kreatív szakemberek segítségével helyezik reflektorfénybe azokat, akik stílusukkal ünneplik egyediségüket. A kampányban olyan nevek mutatják meg egyedi stílusukat, mint Keller Adél, Szabó Hédi, WhisperTon és a nagy népszerűségnek örvendő színésznő, Kovács Patrícia.

Számomra a stílus sokkal többet jelent annál, hogy mit veszek fel egy nap. Amellett, hogy az öltözködés az önkifejezés egyik legmeghatározóbb módja, szeretem a ruháimon keresztül is inspirálni a követőimet, fontos, hogy önazonosak legyünk. Ezért is voltam annyira lelkes, amikor meghívást kaptam a kampányba, ahol egy csodálatos csapattal dolgozhatok együtt

– fogalmazott a művésznő.