A Forbes ismét rangsorolta a hazai influenszereket, és bizony van itt minden: tévés arcok, TikTok-sztárok, YouTube-veteránok. A lista élén idén is a debreceni TheVR csapata végzett, de Whisper Ton és JustVidman sem panaszkodhat.

Nem kispályás nevek kerültek fel a Forbes idei, 2025-ös listájára, amely a húsz legértékesebb magyar influenszert sorolja be hatás, elérés és üzleti potenciál szerint. És bár évről évre egyre több az új belépő, a trón továbbra is foglalt: harmadszor is a debreceni TheVR csapata lett az első.

A srácok igazi médiabirodalmat húztak fel – reggeli műsorok, podcastek, stream-maratonok, TikTok-tartalmak és még a Mekivel is közös kampány. A Forbes szerint már rég nem sima tartalomgyártásról van szó, hanem tudatos márkaépítésről, ami példát mutat a teljes iparágnak.

A dobogó második helyére idén is Whisper Ton került, aki nemcsak a TikTok sztárja, de a tévében is bizonyított, miután megnyerte a Dancing with the Stars-t Tóth Katicával. Saját üdítőmárkája is van, plusz országjáró turnén vesz részt – naná, hogy ez már komoly érték.

A harmadik helyen JustVidman végzett, akinek ez az eddigi legerősebb szereplése a listán. A YouTube-videósból lett véleményformáló mostanra elkerülhetetlen szereplője lett a közösségi médiás kampányoknak.

A TikTok térhódítása egyébként már megkérdőjelezhetetlen: új belépőként a top 10-be került például Dordzsceren Csingisz, Radics Zsombor, Stumpf Patrik is. A Forbes szerint a rövid videós platformot már a 18-49 évesek fele használja, ami körülbelül 2 millió embert jelent – nem csoda, hogy a márkák is ide tolják a pénzt.

@zsombor_radics

Remélem azért szerettek követni😘

♬ eredeti hang - Zsombor

A régi nagy nevek közül Nessaj, a Pamkutya, Zsozéatya, Abosi Barna, Makk Adrienn és Polla is megőrizte helyét a húszas listán, de meglepetésként Dancsó Péter is visszatért egy év kihagyás után – igaz, már nem az élmezőnyben.

A Forbes szerint a lista függetlensége a legnagyobb ereje, hiszen sem influenszerekkel, sem menedzserekkel, sem kampányt futtató márkákkal nincs egyeztetés vagy összefonódás. A húsz főt szakértő zsűri pontozta ismertség, üzleti érték és tartalmi profizmus alapján.

Nem dughatjuk homokba a fejünket, ha a hitelességet romboló posztokról, rosszul jelölt szponzorációkról vagy káros tartalmakról van szó

– hangsúlyozta a lista szerkesztője, Vaszkó Iván.

A Forbes szerint ez a rangsor nemcsak az elérésről és a sikerről szól, hanem egyre inkább a tudatos és felelős márkaépítésről is.

(Borítókép: Whisper Ton. Fotó: Szollár Zsófi/Index)