Nyerteseink szeptember 10–12. között tölthettek el kellemes napokat Tapolcán a Hunguest Hotel Pelionban, ahová új Ford tesztautókkal jutottak el. A környéken rengeteg természeti és történelmi látnivaló várta, hogy felfedezzék, ehhez az autók tökéletes útitársnak bizonyultak. Az esős időjárás ellenére mindannyiuk számára szép emlék marad az utazás.

A családi hétvégét a Ford Mondeóval Jakab Béla nyerte, Szekszárdról. Így fogalmazott:

„A hétvégén nekünk nagyon tetszett a szálláshelyünkön a Hotel Pelionban az apartmanban történő elhelyezésünk, finom és ízletes ételekben volt részünk a svédasztalos étteremben, valamint jól éreztük magunkat a wellness részlegben. A Ford Mondeóval utazni nagyon jó élmény volt, mindannyian élveztük az autó tökéletes zajtalan suhanását, a kényelmes üléseket és az összes kiváló funkció használatát. Nagyon jó a zenei akusztika a Fordban. Szóval egyszerűen jól éreztük magunkat a Mondeoban.”

Barátaival a Ford Kugával Fellegi Tamásék utazhattak. Élményeikről így számolt be:

„A szálloda pazar szolgáltatásai, a recepciósok, pincérek és minden területen dolgozó személyek udvariassága és segítőkészsége lenyűgöző volt. A környezet teljesen feledtetni tudta velünk a folyamatosan szakadó esőt. Tapolca szép kisváros. Sokat sétáltunk az esernyő alatt. A hosszú utazás ellenére sikerült egy pihentető hétvégét eltöltenünk az Önök jóvoltából.

A Ford Kugában kellemesen csalódtunk. Első ránézésre a belső tere és a csomagtartó kicsinek tűnt, de ez igazából nem így van.Hamar megtanulható minden funkciója. Keveset fogyaszt! Az ülések oldaltartása jobb mint vártuk. Nagyon agilis, fürge, csendes autót ismerhettünk meg. A rossz időjárás azonban egy apró hiányosságot feltárt. Nagyon bekoszolódik a küszöbrész. Folyamatosan törölgetni kellett a sarat, pedig csak közúton közlekedtünk. Sokan útközben is és itthon is megnézték az autót. Összesen három Kuga-val találkoztunk a majd 1000 km-es utazás alatt.Sajnáltuk, hogy vissza kellett adni!”

A Ford Fiestával romantikus hétvégét töltött el párjával Németh Lajos:

A város Tapolca és a szálloda "Telitalálat" volt !! A várost körbejártuk, egy kis város nézés alkalmával mindent megnéztünk, addig amíg el nem eredt az eső.

A szállodai elhelyezés (remek volt a kilátás a parkra és városra az erkélyről), valamint a büfé reggeli-, illetve vacsorai kínálat, az kápráztató volt. A Ford Fiesta-val történő utazás meglepően pozitív benyomást adott, a saját Focushoz viszonyítva.