Élénk, fűszeres Kazaar Cappuccino
Hozzávalók:
- 1 Kazaar Limited Edition kapszula (25ml)
- 50 ml tej
- Egy késhegyni frissen őrölt fekete bors
- Kevés őrölt fahéj
- Cukor ízlés szerint
Elkészítés
Főzze le a Kazaar őrleményt (25 ml) egy Cappuccino csészébe. A tejhez adja hozzá a fűszereket, majd habosítsa fel az Aeroccino segítségével. Öntse a tejhabot a kávé tetejére. Ízlés szerint édesítse.
Kazaar vanilia fagylalttal
Hozzávalók:
- 2 Kazaar Limited Edition kapszula (2*25 ml)
- 50 ml hideg tej
- 80 g vanília fagylalt
- 1 teáskanál tört jég
Elkészítés:
Főzze le a két Kazaar kapszulát ristretto-ként (2*25ml) és öntse egy turmixgépbe.
Adja hozzá az összes hozzávalót, majd turmixolja össze kb 30 másodpercen keresztül. Öntse egy nagy receptes pohárba és fogyassza azonnal.
Az aromák tüzes játéka
A Kazaar megalkotásánál a Nespresso a kávészemek pörkölésének legvégső határáig ment el, hogy pontosan azt az állapotot érje el, ahol az aromák a legintenzívebb állapotukban bontakoznak ki. Mivel az Arabica és a Robusta szemek eltérő méretűek, az úgynevezett elkülönített pörkölési eljárást alkalmazták. Ez a komplex folyamat azzal az előnnyel jár, hogy az őrlemény minden egyes összetevőjének aromái a legelőnyösebben érvényesülhetnek. A kávét végül finomra őrlik, hogy intenzitása fokozódjon, és igazán telt és krémes testességet kapjon. A kávé intenzitása nem a koffeintartalomra vonatkozik, hanem kizárólag a pörkölés mértékére, a testességre, és a kávé keserűségére.
A mélykék színű kapszula tökéletes állapotban őrzi meg a Kazaar erejét egészen a kóstolás pillanatáig. A markánsan fanyar és borsos jegyeket a sűrű és krémes textúra kerekíti le, így intenzitása a kóstolást követően is hosszú ideig érződik a szánkban.
Hol vásárolható meg a Limited Edition 2010 Kazaar?
Interneten: www.nespresso.com
Ingyenesen hívható telefonszámunkon: 06 80 2582 80 a hét minden napján, a nap 24 órájában.
A Nespresso Boutique-ban: 1061 Andrássy út 27. Hétfőtől péntekig 10:00 – 19:00 között.
Szombaton 10:00 – 17:00 között
Információ a termékek áráról
Limited Edition 2010 Kazaar*: 1240 Ft/ doboz (1 doboz = 10 kapszula)
*Amíg a készlet tart
A fotókon látható: kiegészítők:
Ritual Recipe poharak: 4 db nagy pohár edzett üvegből (maximális kapacitás: 350 ml) és 4 db hosszú kanál rozsdamentes acélból Javasolt fogyasztói ár: 9000.- Ft
Ritual Recipe kanalak: 6 db hosszú kanál rozsdamentes acélból – a Ritual kollekció, nagy poharaihoz Javasolt fogyasztói ár: 5000.- Ft
Ritual Tálca*: 2 tölgy hatású, laminált tálcából álló készlet (nagy tálca: 1,8 cm x 32,3 cm x 22,6 cm; kis tálca: 1.8 cm x 21 cm x 21 cm) Javasolt fogyasztói ár: 18000.- Ft
Ritual Espresso kiskanalak: 6 db kanál rozsdamentes acélból – Ristretto, Espresso, Lungo, Cappuccino csészékhez (10.5 cm) Javasolt fogyasztói ár: 4500.- Ft
Ritual Cappuccino csészék: 2 db Cappuccino porceláncsészéből és csészealjból álló készlet (maximális kapacitás: 170 ml) Javasolt fogyasztói ár: 6000.- Ft
Fotóanyag letölthető:
A Nestlé Nespresso S. A.
A Nestlé Nespresso S. A. a prémium minőségű adagolt kávé úttörője és piacvezető vállalata. A Nespresso ismertette meg a fogyasztókat a legjobb minőségű Grand Cru kávék fogalmával, melyek élvezetét éppúgy lehetővé teszi az otthon kényelmében, mint az ínyenc éttermekben, elegáns szállodákban, luxusüzletekben vagy irodákban. A Nespresso vállalat olyan alapvető kompetenciákra épít, amelyek lehetővé teszik a kivételes minőségű kávétermékek megalkotását, tartós kapcsolat kiépítését a vásárlókkal, és a fenntartható üzleti fejlődést. Megszületett a Nespresso egyedi hármas kombinációja: a világviszonylatban legkiválóbb minőségű Grand Cru kávék, a sokoldalú és stílusos kávégépek és a páratlan vevőszolgálat. E három alkotóelem kombinációja eredményezi a kávézás felülmúlhatatlan Nespresso élményét. A Nestlé Nespresso SA – melynek székhelye a svájci Paudex-ben található – több mint 4500 alkalmazottat foglalkoztat, és termékeit több mint 50 országban forgalmazza közvetlenül az ügyfelek részére. 2009 végén 190 exkluzív üzletet üzemeltetett a világ legjelentősebb nagyvárosaiban. A Nespresso immár negyedik éve a Nestlé Group egyik leggyorsabban növekvő leányvállalata és „milliárdos márkáinak” egyike. A vállalat 2009-ben 2,77 milliárd CHF forgalmat bonyolított, és ezzel fenntartotta a 2000 óta jellemző átlagos évi 30%-os növekedést. További információk: www.nespresso.com