Avagy hogyan válik kedvencé egy reklámfigura

A Coca-Cola először 1950-ben, Hálaadás napján jelent meg a televízióban. Később számtalan hirdetés készült, amelyek közül több is megérintette a közönséget. Nem is tudjuk az összeset bemutatni, ezért most csak azt emeljük ki, amelyiket a Velvet olvasói is kedvencüknek választották.

Az egyik legsikeresebb Coca-Cola hirdetés az „északi-sarki fény”, amelynek főszereplői a jól ismert Jegesmedvék, akik azonnal a márka ikonjaivá váltak, amint a kisfilm megjelent a televíziókban, 1993-ban. Ők nagy ámulatot keltettek, hiszen ekkor még nem sok helyen volt látható számítógépes animáció. Steven Spielberg is ebben az évben, 1993-ban mutatta be Jurassic Park című filmjét, amelyben a dinoszauruszokat már a számítógépek „mozgatták”.

Ezért a sarki fényeket csodáló jegesmedvék valódi újdonságnak számítottak, nem véletlenül váltak sokak kedvencévé. A szomjas medvéket az akkoriban legújabb technológiákat felhasználva, a Rhythm and Hues animációs csapata keltette életre. Azóta is számtalan hirdetés készült erre a koncepcióra, amelyekben már egyre több különböző tevékenység

közben nézhettük a jegesmedvék családját, akik közben medvebocsokkal is gyarapodtak. Azonban az 1993-as verziót napjainkig is a valaha készült legjobb hirdetések között emlegetik.