A Heineken saját városunk titkait fedi fel most induló Cities kampányában, melynek reklámfilmje már látható. A márka arra inspirálja fogyasztóit, hogy keressenek új kalandokat és fedezzék fel környezetük különlegességeit. 

Legyen szó szilveszteri lóversenyről, tematikus sétákról, éjszakai pop up bulikról, művészeti performanszokról, hajnali sporteseményekről, vagy városi párnacsatáról; Magyarország városai változatos, izgalmas lehetőségek százait kínálja. A kampány részeként a világ nagyvárosait, köztük Budapestet megjelenítő limitált kiadású palackokkal is készül a márka.

A Heineken fogyasztói főleg olyan fiatal felnőttek, akik ismerik városuk legjobb programjait, helyeit, és szeretnek, minden újdonságról és érdekességről értesülni. A Cities kampánnyal szeretnénk bemutatni a legjobb programokat, hogy fogyasztóink túlléphessenek a megszokásokon és felfedezhessék saját városuk különlegességeit” – mondta Nikola Sucur a Heineken márkamenedzsere.

A márka legújabb reklámjában ezekhez hasonló izgalmas lehetőségekre hívja fel a figyelmet; hiszen el sem kell utaznunk ahhoz, hogy világraszóló élményekben legyen részünk. A Heineken átlagemberek és hírességek bevonásával ismerteti meg fogyasztóit az egyes városok programjaival, izgalmaival, hogy ezentúl senki ne maradhasson le az érdekességekről. A hely, ahol élünk jóval összetettebb, különlegesebb annál, mint, amit a mindennapokon kiélvezünk belőle. A Heineken mindenkit arra invitál, hogy fedezze fel városát, és hozza ki a legtöbbet, a cseppet sem szürke hétköznapokból is.