Öt magyar tervező öltöztette fel a márka ikonikus sörösüvegét

A világ elsőszámú prémium sörmárkája eddig soha nem tapasztalt újdonsággal lepi meg a budapesti éjszakában szórakozókat és a kiváló sör szerelmeseit: a főváros legnépszerűbb klubjaiban fiatal tehetségek által tervezett palackokból fogyaszthatják a Heineken sört. Az öt limitált Heineken City Club Edition palackot Ghyczy Diana, Gryllus Ábris, Kenczler Marci, Kiss Miklós és Polgárdi Ákos tervezte.

A magyar főváros mellett elkötelezett Heineken felkért öt helyi tervezőt, hogy merítsenek ihletet a város éjszakai nyüzsgéséből és készítsenek egyedi palack-designt a legmenőbb klubokba. A Ghyczy Diana, Gryllus Ábris, Kenczler Marci, Kiss Miklós és Polgárdi Ákos által tervezett limitált Heineken City Club Edition palackokkal olyan közkedvelt helyszíneken lehet majd találkozni, mint az Akvárium, a Hello Baby, az Ötkert, a Tesla és a Trafiq.

„A Heineken nagy rajongója Budapestnek és a kreatív iparnak. Folyamatosan keressük a lehetőségeket arra, hogy tehetséges fiatalokkal dolgozhassunk együtt az ő világukra nyitva. Nagy örömünkre szolgál, hogy globális márkaként ismét lehetőséget adhattunk helyi tervezőknek arra, hogy megmutassák a bennük rejlő kreativitást. Ezekből a fiatalokból, az ő ötleteikből és sokszínű fővárosunkból mi is folyamatosan táplálkozunk, és részben ennek köszönhető a márka fenntartható sikere” – mondta Lőrincz Barbara, a Heineken márka menedzsere.

Ghyczy Diana a víz alatti világot, Gryllus Ábris Budapest fényeit, míg Kenczler Marci az elektromosságot és a főváros sokszínűségét adta vissza palack-designban. „Örömjáték volt a tervezés folyamata. Nagyon élveztem, hogy szabadkezet kaptam a Heinekentől, és bárhogyan alakíthattam az ikonikus palackot” – mondta el Kenczler Marci, a Tesla palack tervezője.

Kiss Miklós sok szállal kötődik a Heinekenhez, hiszen évek óta tervez a márkának. A most piacra dobott Trafiq-os palack már a negyedik a közös munkák közül. Polgárdi Ákos az Ötkert palackjának tervezője szerint nem mindennapi lehetőséget kapott az öt tervező: „Úgy gondolom, hogy a Heineken az egyik leginnovatívabb márka a csomagolást illetően. Óriási megtiszteltetés volt egy ilyen jól összerakott, inspiratív grafikával rendelkező termékkel dolgozni”.

Az öt üveggel nem csak az öt klubban lehet találkozni. A kampány kreatív részét képzi a Heineken Partyradar is, amely az Akvárium, a Hello Baby, az Ötkert, a Tesla és a Trafiq telitettségét mutatja majd meg.

A Bajcsy-Zsilinszky úton kihelyezett épületháló segítségével mindenki megtudhatja, hogy az este hol van a Budapest legjobb bulija és melyik egyedi Heineken palack van a legtöbb szórakozó kezében.